کد خبر: ۸۵۸۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
ادعای روزنامه دولت:

شریفی‌زارچی از دانشگاه شریف اخراج نشده؛ فقط قراردادش تمدید نشده!

در حالی که اخراج علی شریفی‌زارچی، استاد دانشگاه صنعتی‌شریف با واکنش منفی اغکار عمومی روبرو شده است، روزنامه دولت مدعی شده که او اخراج نشده و فقط قراردادش تمدید نشده است.
شریفی‌زارچی از دانشگاه شریف اخراج نشده؛ فقط قراردادش تمدید نشده!
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه ایران نوشت، شریفی‌زارچی نقش قابل توجهی در تحریک دانشجویان دانشگاه شریف و حوادث سال گذشته این دانشگاه داشت. با اینحال، علیرغم مماشات مسئولان دانشگاه شریف با این رویه، قرارداد زارچی با استناد به نامه‌هایی که در دولت قبل صادر شده، تمدید نشده است.

رسانه «روزنامه شریف» در خبری نوشت که علی شریفی‌زارچی استادیار پیمانی دانشکده مهندسی کامپیوتر در توئیتی مدعی شده که نامه اخراج خود را از دانشگاه دریافت کرده است. روزنامه شریف ضمن انتشار نامه ادعایی زارچی نوشت: طبق نامه، دانشگاه با توجه به پایان مهلت پنج ساله قرارداد پیمانی ایشان، سه مرتبه در تاریخ‌های ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ و ۳۰ آذر ۱۴۰۰ و ۵ شهریور ۱۴۰۱ در نامه‌هایی به ایشان، از وی خواسته تا مستندات علمی خود را برای تمدید قرارداد یا تبدیل وضعیت ارائه کند. این رسانه تصریح کرد: همچنین در این ابلاغیه به نامه رئیس سابق دانشکده مهندسی کامپیوتر هم درباره عدم انجام بخشی از وظایف آموزشی، تحصیلات تکمیلی و پژوهشی ایشان اشاره شده است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: گفتنی است شریفی‌زارچی نقش قابل توجهی در تحریک دانشجویان دانشگاه شریف و حوادث سال گذشته این دانشگاه داشت. فعالیت‌های رسانه‌ای او نه در قامت یک استاد دانشکده کامپیوتر بلکه به عنوان یک فعال سیاسی همواره از سوی رسانه‌های بیگانه مورد استقبال قرار می‌گرفت. با اینحال، علیرغم مماشات مسئولان دانشگاه شریف با این رویه، قرارداد زارچی با استناد به نامه‌هایی که در دولت قبل صادر شده، تمدید نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین