کد خبر: ۸۷۱۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

گاز هزار خانوار در فومن قطع شد

شفقنا- سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان از قطع گاز هزار خانوار در فومن درپی آبگرفتگی بر اثر بارش شدید باران خبر داد.
گاز هزار خانوار در فومن قطع شد
آفتاب‌‌نیوز :

آقای محمدرضا حق بین با اشاره به بارش شدید باران در گیلان از شب گذشته تا بعد از ظهر امروز اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران در اقصی نقاط استان گیلان، در هفت شهرستان شاهد آبگرفتگی معابر بودیم.

وی شهرستان های آستانه اشرفیه، فومن، سیاهکل، رشت، شفت، لاهیجان و رودبار را درگیر بارش های رگباری شدید دانست و عنوان کرد: پل گشت رودخان در فومن تخریب کامل شد و لذا به دلایل ایمنی اقدام به قطع آب، برق و گاز کردیم و پس از اقدامات اولیه، به صورت نوبتی در حال اتصال است.

وی با بیان اینکه تخریب پل قدیمی مذکور موجب مسدودی راه های سید سرا و کیشه رودبار شد، عنوان کرد: مسیر جایگزین فرعی وجود دارد و تردد برقرار است.

حق بین، برخی از مناطق رشت را درگیر آبگرفتگی دانست که با فروکش کردن باران مشکل حل شد و گفت: در بخش سنگر نیز شاهد آبگرفتگی مزارع و چند خانه در روستای گلسرک بودیم.

وی از آبگرفتگی شدید در منطقه امام زاده هاشم رشت و طغیان رودخانه موشنگاه خبر داد و بیان کرد: در محور سیاهکل – دیلمان نیز رانش در دو نقطه روستای بالارود رخ داد که موجب مسدودی راه گردید؛ همچنین یک پل آبنما در سیاهکل دچار آبگرفتگی شد.

وی با اشاره به آبگرفتگی و انسداد راه روستایی سیاهمزگی به لپوندان و آبگرفتگی جاده سیاهمزگی و تعدادی از منازل مسکونی این منطقه، خاطرنشان کرد: در شهرستان رودبار نیز معابر روستاهای قلعه کول، دیزکوه، اسکولک و رشته رود دچار آبگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بارش ها تضعیف شده و مشکل خاصی در استان نداریم، عنوان کرد: با وجود بارش بیش از ۷۰ میلیمتری در برخی از مناطق، کلیه راه ها باز است و دستگاه های خدماتی و امدادرسان اعم از راهداری، هلال احمر، شرکت گاز، شرکت برق و… در حال بازگشایی و خدمات رسانی هستند.

حق بین با اشاره به قطع کردن گاز حدود هزار خانوار در منطقه فومن جهت حفظ ایمنی، یادآور شد: تا ساعات دیگر برق و گاز همه خانوارها وصل می شود.

منبع: شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین