کد خبر: ۸۷۲۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

دستگیری ۳۵ محکوم متواری

فرمانده انتظامی شهرستان‌های خرمشهر و دشت آزادگان از دستگیری ۳۵ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی با اجرای طرح ضربتی ماموران پلیس در این دو شهرستان خبر دادند.
دستگیری ۳۵ محکوم متواری
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی دشت آزادگان در این خصوص اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضایی در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان دشت آزادگان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در اجرای این طرح ۴۸ ساعته که در آن از توان و ظرفیت کلانتری‌ها و واحدهای گشت انتظامی استفاده شد، ۲۳ محکوم متواری که تحت تعقیب مراجع قضایی بودند شناسایی و در عملیات جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان اتهام افراد دستگیر شده را مربوط به جرایم مالی، حمل و نگهداری مواد مخدر، نزاع و درگیری، سرقت و اختلافات خانوادگی عنوان کرد و افزود: دستگیری محکومان متواری و تحویل آن‌ها به مراجع قضایی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر نیز از دستگیری ۱۲ مجرم متواری و تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ‌سلب تحرک مجرمان و افراد قانون گریز، ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۴ طرح دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب را اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی ۱۲ محکوم متواری و و تحت تعقیب مراجع قضایی را شناسایی و در عملیات‌های ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.    

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند، خاطرنشان کرد: برای حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد خواهد شد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین