کد خبر: ۸۷۲۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

۳ مرکز درمانی در استان اردبیل پلمب شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان اردبیل از پلمب سه مرکز غیرمجاز درمانی در این استان خبر داد.
۳ مرکز درمانی در استان اردبیل پلمب شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، رامین نسیمی دوست روز سه‌شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانسازی در اردبیل به‌دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی، پلمب و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: همچنین با نظارت نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر یک محل غیرمجاز دندانپزشکی در پارس‌آباد و یک محل غیرمجاز زیبایی در مشگین‌شهر به‌دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان‌ها پلمب و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان اردبیل تصریح کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، کاشت مو و زیبایی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

وی از مردم استان خواست هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یا شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین