کد خبر: ۸۷۳۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

۴ کشته و ۲۹ مصدوم در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد طی ۱۱ ساعت

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کهگیلویه و بویراحمد از ۴ کشته و ۲۹ مصدوم طی تصادفات جاده‌ای ۱۱ ساعت گذشته در استان خبر داد.
۴ کشته و ۲۹ مصدوم در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد طی ۱۱ ساعت
آفتاب‌‌نیوز :

محمدامین نیکوئی عصر روز دوشنبه، ۲۱ آبان ماه ۱۴۹۲ در جمع خبرنگاران افزود: حوادث رانندگی در استان طی ۱۱ ساعت گذشته ۴ نفر را به کام مرگ کشاند و ۲۹ نفر مصدوم را روانه بیمارستان کرد.

وی اظهارکرد: از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان حوادث زیادی رخ داده و موارد اورژانسی منجر به اعزام آمبولانس ۹۱ مورد بود.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از این ۹۱ مورد اعزام آمبولانس برای موارد اورژانسی ۱۷ مورد مربوط درخواست امداد رسانی به حوادث رانندگی بود، خاطرنشان کرد: این حوادث ۲۹ مصدوم و ۴ فوتی برجای گذاشت.

نیکوئی نژاد با بیان اینکه ۲۹ مصدوم حوادث امروز پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستانهای استان منتقل شدند، بیان کرد: حوادث منجر به فوت در محور یاسوج_بابامیدان و بعد از پل مهریان یاسوج رخ داده که در محور یاسوج بابامیدان دو نفر در صحنه فوت کرده و یک نفر حال وخیمی داشته و با وجود تلاش اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان، فوت کرد و یک نفر نیز در حادثه تصادف پاترول با پژو۴۰۵ بعد از پل مهریان فوت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین