کد خبر: ۸۷۸۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

توقیف ۶ دستگاه وسیله نقلیه در طرح مقابله با مزاحمین مدارس در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از توقیف شش دستگاه وسیله نقلیه متخلف، در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مقابله با مزاحمین دانش آموزان در جلوی مدارس، در سطح شهرستان خبر داد.
توقیف ۶ دستگاه وسیله نقلیه در طرح مقابله با مزاحمین مدارس در میانه
آفتاب‌‌نیوز :

حسن رفیعی اظهار کرد: پیرو مطالبات و درخواست شهروندان و به منظور برخورد با وسایل نقلیه مزاحم و متخلف در جلوی مدارس، ماموران پلیس شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در جلوی مدارس در سطح شهرستان اجرایی کردند.

وی بیان کرد: این طرح با حضور تیم‌های گشت اجرایی شد که در همین رابطه تعداد سه دستگاه خودرو و تعداد سه دستگاه موتورسیکلت متخلف و هنجارشکن شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مستقر در اطراف مدارس با کسانی که بخواهند اقدام به ایجاد مزاحمت برای دانش‌آموزان کنند برابر قانون و با هماهنگی مقام محترم قضایی برخورد خواهند کرد.

وی افزود : هرگونه پرسه زدن و دوردور کردن در کنار مدارس با وسیله نقلیه اعم از موتورسیکلت و خودرو  و ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی خلاف قانون بوده و پلیس برای ایجاد امنیت مردم و دانش آموزان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 کشف سیگار قاچاق و داروی غیر مجاز در مراغه 

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف چهار هزار و ۲۹۱ نخ سیگار خارجی قاچاق و یک هزار و ۱۰۱ عدد قرص روانگردان خبر داد. 

 سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه افرادی در یکی از محلات شهر در مغازه‌های خود اقدام به توزیع گسترده سیگار قاچاق و داروی غیر مجاز می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنّی، پس از شناسایی محل نگهداری و فروش اقلام قاچاق و غیر مجاز با هماهنگی لازم در دو عملیات غافلگیرانه در بازرسی از دو مغازه تعداد چهار هزار و ۲۹۱ نخ سیگار خارجی قاچاق و یک هزار و ۱۰۱ عدد روانگردان را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به دستگیری دو نفر در این رابطه، تشریح کرد: کارشناسان ارزش مکشوفه را ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد؛ از شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین