کد خبر: ۸۸۱۵۹۷
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
رئیس اداره ثبت و احوال تربت‌جام:

رشد ۸ درصدی طلاق و کاهش ۱۳ درصدی ازدواج

رئیس ثبت و احوال شهرستان تربت‌جام گفت: جمعیت شهرستان تربت‌جام نسبت به پارسال ۷ درصد افزایش داشته است.
رشد ۸ درصدی طلاق و کاهش ۱۳ درصدی ازدواج
آفتاب‌‌نیوز :

حسین زنگویی امروز، دوم دیماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه در تربت‌جام هیچ فرد بدون شناسنامه‌ای نداریم، افزود: برای صدور شناسنامه ۱۲۰۰ نفر از مادران ایرانی که با اتباع خارجی ازدواج کرده‌اند پرونده تشکیل داده‌ایم.

وی همچنین رشد تولد در شهر را ۵۲ درصد و در روستاها ۴۸ درصد اعلام و اظهار کرد: نام‌های محمد، آیهان، امیرعلی، آراد و محمد صدرا در بین پسران و نام‌هایی همچون رستا، فاطمه، آیسان، پنا و همتا در میان دختران بیشترین طرفدار را داشته است.

رئیس ثبت و احوال شهرستان تربت‌جام در ادامه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۰۷ مورد ازدواج در شهرستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد کاهش دارد، همچنین ۳۱۳ مورد طلاق در شهرستان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۳۵۴ مورد تولد در شهرستان ثبت شده و در میزان وفات نیز ۴.۵ درصد نسبت به پارسال کاهش داشته است.

زنگویی همچنین اظهار کرد: جمعیت شهرستان تربت‌جام نسبت به پارسال از رشد ۷ درصدی برخوردار بوده است، ضمن اینکه میانگین سال ازدواج در آقایان ۲۶ سال و در خانم‌ها نیز ۲۱ سال است.

شهرستان مرزی تربت‌جام با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین