کد خبر: ۸۸۲۸۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

نماینده سازمان ملل: اقدامات اسرائیل وحشی‌گری قرن است

نماینده حقوق بشری سازمان ملل در اراضی اشغالی، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینی‌ها، به خصوص در غزه را وحشی‌گری قرن توصیف کرد.
نماینده سازمان ملل: اقدامات اسرائیل وحشی‌گری قرن است
آفتاب‌‌نیوز :

«فرانچسکا آلبانیز» نماینده حقوق بشری سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین، گفت که اسرائیل به بهانه نابودی حماس، ارزشی برای جان مردم غزه قائل نیست.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، او گفت: اسرائیل به بهانه نابودی حماس بیش از ۲۰ هزار نفر را تاکنون در غزه کشته است؛ چرا اسرائیل هیچ توجهی به جان فلسطینی‌ها نمی‌کند؟.

این مأمور سازمان ملل در ادامه اقدامات و رفتار رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینی‌ها، به ویژه در غزه را وحشی‌گری قرن توصیف کرد و با مخاطب قرار دادن کشور‌های غربی گفت: سکوت غرب در قبال آن‌چه بر سر فلسطینی‌ها می‌گذرد، به مرحله همراهی [با اسرائیل]رسیده است.

به گفته فرانچسکا آلبانیز، نبود دارو موجب قطع عضو بسیاری از کودکان مجروح در غزه شده است و رژیم صهیونیستی اجازه ورود مقدار کافی دارو و ملزومات بیهوشی به غزه را نمی‌دهد.

در این راستا هیأت علمای ارشد الازهر مصر نیز شب گذشته در بیانیه‌ای تأکید کردند که کشتار‌های غزه، لکه ننگی بر پیشانی همه حامیان مالی و تسلیحاتی و رژیم صهیونیستی است و تاریخ این کشور‌ها را فراموش نخواهد کرد.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در غزه در پی حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تا کنون، ۲۱ هزار و ۳۲۰ نفر شهید و ۵۵ هزار و ۶۰۳ نفر نیز زخمی شده‌اند که بالغ بر ۷۰ درصد آن‌ها زنان و کودکان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین