کد خبر: ۸۹۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۰:۱۳

ناصری: دولت نهم مدیر موفقی مثل اسکندری را ناکارآمد کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم، مدیر طرح خودکفایی گندم در دولت اصلاحات بوده است، اضافه کرد: «وی با مدیریت دولت اصلاحات به خودکفایی گندم دست یافت اما همین مدیر با ظرفیتهایی به مراتب بیشتر در طی دو سال گذشته گندم وارد کرده است».

عبدالله ناصری طاهری بعداز ظهر جمعه در ستاد انتخاباتی موسوی در اردبیل و در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: «برگرداندن نظام عقلانی در مدیریت کشور اولویتی است که در طی چهار سال گذشته نادیده گرفته شده است».

وی افزود: «اگر دولت فعلی چهار سال دیگر در راس امور باشد، بی‌شک تبعات اتخاذ شیوه‌های نادرست و مدیریت غیر عقلانی آن در آینده‌ای نزدیک در کشور تجلی خواهد یافت».

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان ایجاد تعقل در مدیریت کشور را از مهمترین ضروریات تغییر دولت عنوان کرد و ادامه داد: «افزایش تورم از 11.8 درصد به 25 و حتی 32 درصد در طول چهار سال گذشته از نتایج مدیریت غیر عقلانی دولت فعلی است».

وی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم، مدیر طرح خودکفایی گندم در دولت اصلاحات بوده است، اضافه کرد: «وی با مدیریت دولت اصلاحات به خودکفایی گندم دست یافت اما همین مدیر با ظرفیتهایی به مراتب بیشتر در طی دو سال گذشته گندم وارد کرده است».

ناصری با اشاره به مدیریت کشور توسط میرحسین موسوی در زمان جنگ که با درآمد هشت میلیارد دلاری میسر شد، بیان داشت: «امروز با درآمد بیش از 307 میلیارد دلاری نفتی مدیریت کشور با مشکل مواجه شده است».

وی در ادامه اخلاق ملی بر خلاف دینی را از دیگر دستاوردهای چهار سال اخیر دولت برشمرد و تاکید کرد: «در سیاست خارجی نیز هم اکنون کشورمان با بسیاری از بحرانها روبروست که نتیجه موضع گیری غیر منطقی دولت است».

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: «در حوزه اجتماعی نیز که عمده‌ترین مشکلات کشور است، دولت رویکرد کاملا امنیتی نسبت به اقوام پیدا کرده که باید تلاش کنیم به دلیل اهمیت امنیتی کشور این رویکردها تغییر کند».

وی با اشاره به طرح موضوع دخالت بسیج در عرصه انتخابات عنوان کرد: «نباید فراموش کنیم که عدم دخالت نظامیان در جریانات سیاسی و به ویژه در انتخابات، یکی از فرامین و وصیتهای امام راحل است».

ناصری با بیان اینکه امام (ره) به صورت مکرر به این ممنوعیت اشاره کرده اند، افزود: «بنا به فرمایش امام (ره) بسیج جزیی از بدنه سپاه پاسداران بوده و تمام مقررات سپاه برای این نیرو نیز شامل می‌شود».

وی با اشاره به حمایت خاتمی از موسوی و محبوبیت وی در جامعه بیان داشت: «این امر باعث نگرانی اصولگرایان شده و هم اکنون با فشارهای مختلف دایره افکار عمومی را محدود کرده اند اما مردم با آگاهی و شعور بالا این دایره را نامحدود خواهند کرد».

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان در پایان رنگ سبز منتسب به میر حسین موسوی را تنها یک رنگ ندانست و یادآور شد: «این رنگ جریانی است که با موجی که توسط جوانان نهادینه شده، جلوه دیگری در جامعه پدید آورده است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین