کد خبر: ۸۹۴۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

بارش ۳۹ میلیمتری در آستانه اشرفیه/ بارش برف در جلگه از فردا

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه بارش‌ها طی یکشنبه و دوشنبه شدید و خیلی شدید خواهد بود، گفت: به تدریج از یکشنبه علاوه بر ارتفاعات و دامنه ها، شاهد بارش برف در برخی مناطق جلگه‌ای خواهیم بود.
بارش ۳۹ میلیمتری در آستانه اشرفیه/ بارش برف در جلگه از فردا
آفتاب‌‌نیوز :

محمد دادرس، آسمان گیلان را ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان بین منفی چهار درجه سانتیگراد در دیلمان و ۱۰ درجه سانتیگراد در املش در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه دانست و افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، شرایط برای ابرناکی و مه آلود بودن هوا و کاهش محسوس دما و بارندگی و وزش باد فراهم است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارش ها طی یکشنبه و دوشنبه شدید و خیلی شدید خواهد بود، تصریح کرد: بارش برف و کولاک شدید در ارتفاعات و دامنه ها تا اواخر هفته پیش بینی می شود.

دادرس از کاهش سه تا ۶ درجه ای متوسط دمای هوا خبر داد و گفت: آستانه اشرفیه با ۳۹.۴ میلیمتر بیشترین بارش را طی ۴۸ ساعت گذشته ثبت کرده و ارتفاع برف در ماسوله به پنج سانت رسیده است.

وی از احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب موقت و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و رانش و لغزش و برخورد صاعقه و بهمن خبر داد و خاطرنشان کرد: به تدریج از یکشنبه علاوه بر ارتفاعات و دامنه ها، شاهد بارش برف در برخی مناطق جلگه ای خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین