کد خبر: ۸۹۵۷۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

سامانه بارشی جدید در راه کرمان / لاله‌زار ۲۰ درجه زیر صفر

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان با تشریح وضعیت جوی و پیش بینی وضعیت بارش‌ها گفت: لاله زار بردسیر ۲۰ درجه زیرصفر را تجربه کرد و دمای شهر کرمان نیز صبح امروز منفی هفت درجه بود.
سامانه بارشی جدید در راه کرمان / لاله‌زار ۲۰ درجه زیر صفر
آفتاب‌‌نیوز :

میترا یاوری با اشاره به اینکه احتمال بارندگی در مناطق شمالی، مرکز و جنوب شرق استان وجود دارد، اظهارداشت: احتمال جاری شدن روان‌اب و آبگرفتگی معابر در اثر این بارش‌ها در مناطق مذکور نیز وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه در اثر بارش‌های امروز احتمال سیل وجود ندارد افزود: البته همچنان احتمال یخ‌زدگی و لغزندگی سطح معابر و اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی برخی نقاط استان وجود دارد.

یاوری احتیاط در تردد جاده‌های کوهستانی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، پرهیز از کوهنوردی، توقف نکردن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیر‌ها را نیز توصیه کرد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان بیان کرد: رانندگانی که قصد مسافرت برون شهری دارند نیز از سلامت وسیله نقلیه خود مطمئن باشند و از عجله پرهیز کنند.

هوای سرد تا دوشنبه تداوم دارد

وی با اشاره به اینکه کاهش محسوس دما از شامگاه پنجشنبه در اکثر مناطق استان کرمان حاکم شده است، اظهارداشت: این هوای سرد و کاهش محسوس دما تا صبح روز دوشنبه در این استان تداوم دارد.

سامانه بارشی جدید

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان بیان کرد: روز دوشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان خواهد شد که تا روز سه‌شنبه اکثر مناطق این استان را دربرخواهد گرفت.

دمای لاله‌زار کرمان ۲۰ درجه زیر صفر

یاوری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با ۲۰ درجه زیر صفر سردترین و منوجان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بوده‌اند.

وی اظهارداشت: دمای کلانشهر کرمان امروز در سردترین ساعات هفت درجه زیر صفر بود و در گرمترین ساعات به سه درجه سانتیگراد می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
0
0
افرین
Masi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
1
0
سلام. قانونا لاله زار چسبیده به منطقه ی گوغر است و این گوغر است که دماش باید اعلام شود که متاسفانه روی نقشه کرمان جایی ندارد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
3
1
سلام و خدا را شکر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین