کد خبر: ۹۰۰۲۱۳
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

۴ کشته و ۲۰ مصدوم در حوادث ترافیکی خوزستان

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن چهار نفر و مصدوم شدن ۲۰ نفر در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان خبر داد.
۴ کشته و ۲۰ مصدوم در حوادث ترافیکی خوزستان
آفتاب‌‌نیوز :

عارف شرهانی اظهار کرد: درپی برخورد دو خودروی پراید که ساعت ۱۳:۳۹ شنبه (۴ فروردین‌ ماه) در سه‌راهی گتوند رخ داد، یک نفر مصدوم شد که در محل درمان شد. همچنین در حادثه تصادف موتورسیکلت که ساعت ۱۴:۱۰ در روستای دو پیران رخ داد، یک نفر مصدوم شد که توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان کارون گتوند منتقل شد.

او ادامه داد: درپی برخورد دو خودروی پراید و کوییک که ساعت ۱۴:۴۰ روز گذشته در اسکله رکعت دهدز رخ داد، دو پسر بچه دو و هفت ساله، یک‌ مرد ۳۶ ساله و دو زن ۲۸ و ۳۵ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

شرهانی بیان کرد: در حادثه برخورد سه خودروی پراید که ساعت ۱۵ بین دو راهی لالی و پلیس راه مسجدسلیمان رخ داد، یک پسربچه پنج ساله، دو مرد ۵۱ و ۷۰ ساله و سه زن ۲۳، ۲۸ و ۴۵ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شفا مسجدسلیمان انتقال یافتند.

وی افزود: در یک حادثه ترافیکی دیگری که ساعت ۱۷:۲۰ در سه‌راهی نفت سفید به سمت مسجدسلیمان رخ داد، چهار مرد ۳۰، ۳۲، ۳۵ و ۴۲ ساله کشته شدند. در این حادثه دو زن ۱۸ و ۲۵ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه تصادف خودروی سمند با خودروی MVMX۲۲ که ۲۲:۳۰ شب گذشته در محور شوش به اهواز نرسیده به بی‌سیم هفت تپه رخ داد، دو مرد ۴۲ و ۳۷ ساله، دو پسر بچه ۱۰ ساله و ۷ ماهه و یک زن ۳۸ ساله مصدوم شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین