کد خبر: ۹۰۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۶
با اشاره به نرخ تورم در ایران؛

عیسی کلانتری: در بین 194 کشور رتبه 193 را داریم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل خانه کشاورز و وزیر کشاورزی دولت خاتمی گفت: «موسوی همواره در خط امام بوده و قانونگرا است و به آن احترام می‌گذارد». 

عیسی کلانتری صبح چهارشنبه در نشست انتخاباتی در گرگان افزود: «مدیریت قوی موسوی در دوران جنگ نشان از توانمندی وی دارد و وی با مدیریت صحیح خود تورم 17 درصد را به حدود شش درصد کاهش داد».

وی اظهار داشت: «این در حالی است که اکنون تورم در کشور به بالای 25 درصد رسیده و رشد فزاینده بیکاران در کشور نگران کننده است».

وی خاطرنشان کرد: «اکنون ایران در جهان در بین 194 کشور رتبه 193 را دارد که این نشان می‌دهد از نظر رده بندی جهانی در جایگاه خوبی قرار نداریم».

به گفته کلانتری، برای حفظ سرمایه ملی و اشتغال نیاز است تا مردم در انتخابت شرکت گسترده‌ای داشته باشند و باید همه گروهها در این بخش برنامه‌ریزی کنند.

دبیر خانه کشاورز بیان داشت: «تشکیل شورای عالی کشاورزی از جمله اقدامات میرحسین موسوی است و او می‌تواند در رفع مشکلات کشور موثر باشد».

وی یادآورشد: «قهر در انتخابات معنایی ندارد و همه گرووها و مردم باید در این عرصه سرنوشت‌ساز شرکت کنند و برای تغییر باید همه به پای صندوقهای رای روند».

کلانتری عنوان کرد: «میرحسین موسوی خط امامی است و فردی مدیر، توانمند است و هیچگاه زیرپرچمی که عنوان خلیج عربی روی آن نوشته شده باشد، نمی‌نشیند».

وی با اشاره براینکه در قانون اساسی بر مدیر، مدبرف توانمد و رجل سیاسی بودن نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: «چرا باید فردی که در آزمون دوره اول مردود شد و کارنامه خوبی ندارد، دوباره روی کار آید».



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
2
0
آقای عیسی کلانتری وقتی به جای کار در وزارت کشاورزی به خوشگذرانی در محافل شبانه می پرداختید باید انتظار هم چنین نتیجه ای را داشته باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
2
1
بنام خدا
اين آقاي دبيركل خانه كشاورز شخصا تا كنون يك تربچه كاشته است؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین