کد خبر: ۹۰۱۱۹۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱

وزارت کشور، پارک‌ها را در سیزده بدر تعطیل کرد؟

همه پارکها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های در روز ۱۳ فروردین بسته است و یک ساعت قبل از اذان مغرب بازگشایی خواهد شد.
وزارت کشور، پارک‌ها را در سیزده بدر تعطیل کرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ وزارت کشور اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان به ویژه سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) و حرمت این ماه مقرر شده در روز ۱۳ فروردین همه پارکها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها مثل سنوات قبل که مصادف با ماه مبارک رمضان بود بسته است و یک ساعت قبل از اذان مغرب بازگشایی شود.

همچنین فرمانداری اسکو اعلام کرد: به علت تقارن ۱۳ فروردین و روز طبیعت با ایام سوگواری امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) روستای تاریخی کندوان تعطیل است.

وزیر کشور: تصمیمی برای تعطیلی پارک‌ها در ۱۳ فروردین گرفته نشده است

خبرگزاری فارس نوشت: پیگیری از سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، اما بیانگر این است که چنین اطلاعیه‌ای توسط وزارت کشور صادر نشده است.

میراحمدی  ضمن تکذیب این اطلاعیه تاکید کرد «اطلاعیه وزارت کشور مبنی بر تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها در روز ۱۳ فروردین تکذیب می‌شود و چنین اطلاعیه‌ای وجود خارجی ندارد».

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی تاکید کرد «مردم فهمیم ایران همیشه حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کرده‌اند. نوروز و سنت اسلامی پیوند دیرینه دارند».

وی اضافه کرد: در وزارتخانه هیچ تصمیمی برای تعطیلی گرفته نشده است. مواظب توطئه دشمنان باشیم.

گفتنی است مراجعه به سایت وزارت کشور نیز نشان می‌دهد چنین اطلاعیه‌ای در این سایت وجود ندارد.

بوستان‌های پایتخت در روز طبیعت بعد از اذان مغرب آماده پذیرایی از شهروندان است

سخنگوی شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع در شب‌های قدر و روز طبیعت خبر داد.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، عبدالمطهر محمدخانی روز شنبه با اشاره به تقارن شب‌های قدر با روز طبیعت، گفت: برنامه‌های متنوعی برای این ۲ روز با رنگ و بوی ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) طراحی شده که در بوستان‌ها و دیگر مراکز مهم شهر بعد از افطار اجرایی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع)، افزود: در این شب‌ها در بوستان لاله برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت شب‌های قدر طراحی شده همچنین رویداد فاخر فرهنگی «شهر شهدا» نیز در فرهنگسرای خاوران آماده میزبانی از شهروندان است.

سخنگوی شهرداری تهران با اعلام اینکه همه بوستان‌های پایتخت آماده پذیرایی از شهروندان محترم است خاطرنشان کرد: در بهار امسال سازمان بوستان‌ها و فضای سبز برنامه‌های ویژه‌ای برای زیباسازی شهر و تجهیز و مراقبت از پارک‌ها اجرایی کرده و در همه ایام نوروز و ماه مبارک از جمله روز طبیعت پس از اذان مغرب پذیرای همشهریان عزیز خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری آیین روز ملی پرچم در روز ۱۲ فروردین، اضافه کرد: این برنامه امسال هم در منطقه گردشگری عباس‌آباد باحضور نمایندگان کشور‌های خارجی و شهردار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

محمدخانی ابراز امیدواری کرد مجموعه برنامه‌های فرهنگی-مذهبی پیش‌بینی شده بتواند موجبات رضایت شهروندان محترم را در واپسین روز‌های تعطیلات نوروزی همزمان با شب‌های پر برکت قدر فراهم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
1
11
??????????
خرزو
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
3
31
مگه پارک هم در داره که ببندنش ای مسئولین بی لیاقت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
1
31
چقدر مسخره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
7
6
وزیر کشور تکذیب کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
2
35
بجاش دشت‌های خداوند باز است. این آقایان آبرویی برای خودشان باقی نگذاشتند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین