کد خبر: ۹۰۱۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵

سارقان کفش و لباس از فروشگاه‌های مشهد دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری امام رضا (ع) ۲ متهم به ۲۴ فقره کش‌روی از فروشگاه‌های لباس و کفش در شهر مشهد دستگیر شدند.
سارقان کفش و لباس از فروشگاه‌های مشهد دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباسعلی دهقانی در تشریح جزئیات این پرونده اظهارداشت:در پی گزارش سرقت‌های سریالی از فروشگاه‌های لباس و کیف و کفش در محدوده میدان ۱۷ شهریور موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری امام رضا (ع) با بازبینی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها متهمان را که ۲ زن هستند شناسایی و تحقیقات میدانی خود را با گشت‌های نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه یکی از تیم‌های نامحسوس کلانتری امام رضا (ع) متهمان را در حال پرسه زنی در یکی از مجتمع‌های تجاری مشاهده و با کنترل نامحسوس در حال کش روی از یک مغازه کیف و کفش دستگیر کردند.

سرهنگ دهقانی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در چندین مرحله بازجوئی و مواجهه با تصاویر به‌دست آمده از آن‌ها در تعدادی از سرقت‌ها به ۲۴ فقره کش‌روی از فروشگاه‌های البسه و کیف و کفش در هسته مرکزی شهر مشهد اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: در ادامه این عملیات با هماهنگی قضائی مخفیگاه متهمان در محدوده شهرک شهید رجائی مورد بازرسی قرار گرفت و در این رابطه ۶ جفت انواع کفش‌های مردانه، زنانه، بچگانه، ۴ دست پیراهن دخترانه، ۳ عدد کیف بچگانه، ۱۱ روسری زنانه، ۳ عدد کلاه، ۵ عدد شال گردن، ۲ جفت دستکش، ۸ دست لباس زنانه مسروقه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد مقدس خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین