کد خبر: ۹۰۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۵

حمایت جمع کثیری از پژوهشگران وزارت جهاد کشاورزی در تهران از موسوی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: بیش از یکصدتن از نام آورترین و خبره‌ترین پژوهشگران بخش کشاورزی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از کاندیداتوری مهندس میرحسین موسوی اعلام کردند.

به گزارش گروه اقتصاد و صنعت آفتاب، متن این بیانیه با بیش از یکصد امضاء به شرح زیر است:

به نام خدا
صلی علی محمد بوی صداقت آمد
از دیرباز آرمان دیرینه مردم سرزمین ایران بر آن بوده است که در عرصه نظام هستی و حیات اجتماعی با تکیه بر گام‌های استوار، تنها سربر آستان خدایش بسایند. دستیابی به این آرمان بزرگ آنگاه تحقق می‌یابد که بتواند با یاری جستن از شایستگی‌هایش از تمامی‌ مواهب و منابعی که در اختیار دارد به خوبی بهره ببرد. بدون تردید بخش کشاورزی کشومان با تمامی‌ظرفیت‌های خدادادی خود می‌تواند بهترین جلوه این شایستگی باشد. براستی آیا تا کنون در فضای اقتصادی مبتنی بر درآمد نفت توانسته ایم گامی‌به سوی این آرمان دیرینه برداریم؟

ما جمعی از اعضای هیئت علمی ‌و پژوهشگران موسسات تحقیقاتی در بخش کشاورزی با تاکید بر محور برنامه‌ها و راهبردهای اعلام شده توسط آقای مهندس میرحسین موسوی امیدواریم که ایشان بتواند با دگرگونی‌های ساختاری و با بهره گیری از توانایی‌های سرشار انسانی و طبیعی، خردگرایی و دانایی محوری و پاسداشت شان و منزلت دانشمندان هم در پاسخگویی به نیازهای داخلی و هم توان آفرینی در مناسبات اقتصاد جهانی سهمی‌در اندازه قابلیت‌های کشور ایفا نماید.

از همه آحاد مردم و به ویژه جامعه بزرگ کشاورزی ایران برای حضور پرشور در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت می‌نماید و معتقد است که با انتخاب این سید بزرگوار؛ مهندس میر حسین موسوی، می‌توان سایه تهدید و تحریم‌های بین المللی، فقر و بیکاری، جهالت و جمود فکری، انحصارطلبی و اقتدار گرایی را از کشور، نظام و انقلاب دور کرده و نشاط و شادابی، امید به رشد و توسعه را با تکیه بر توان ملی و بهره گیری از خرد جمعی مدیران با تجره به ارمغان آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۵
0
0
سایت محترم آفتاب نیوز
خواهشمند است منعکس فرمائید
اینجانب دکتر رهنما از امضا کنندگان نامه فوق وابسته به هیچ حزب و گروهی تبوده و به عنوان یک فرد مستقل نظر خود را اعلام می دارم. انتخاب آقای موسوی انتخاب دوم بنده هستند که بعد از جناب آقای کروبی قرار دارند. هر گونه سوء استفاده از نظرات اینجانب غیر قانونی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۵
0
0
سایت آفتاب نیوز
با سلام و احترام
خواهشمند است منعکس فرمائید
اینجانب دکتر رهنما از امضا کنندگان نامه فوق اعلام می دارم که وابسته به هیچ حزب و گروه و دسته ای نبوده و نظر فوق تنها نظر شخصی اینجانب است. جناب مهندس موسوی انتخاب دوم من بعد از جناب کروبی می باشد. هر گونه سوء استفاده از نظرات شخصی اینجانب غیر قانونی است. با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۶
0
0
سایت آفتاب
با سلام و احترام
ضمن تشکر از صداقت و درستی در اطلاع رسانی شما به استحضار می رساند با توجه به اصلاحیه صورت گرفته در خبر فوق خواهشمند است نظرات قبلی اینجانب را از بخش نظرات حذف فرمائید. با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۶
0
0
سایت آفتاب
با سلام و احترام
ضمن تشکر از صداقت و درستی در اطلاع رسانی شما به استحضار می رساند با توجه به اصلاحیه صورت گرفته در خبر فوق خواهشمند است نظرات قبلی اینجانب را از بخش نظرات حذف فرمائید. با تشکر رهنما
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین