کد خبر: ۹۰۳۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹

شکست خانگی آرسنال؛ همه چیز به سود سیتی شد

تیم فوتبال آرسنال در هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس برابر آستون‌ویلا شکست خورد تا صدرجدول در اختیار منچسترسیتی باقی بماند.
شکست خانگی آرسنال؛ همه چیز به سود سیتی شد
آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و آستون‌ویلا از ساعت ۱۹ امشب به مصاف هم رفتند که مهمان صاحب برتری دو بر صفر شد.

آرسنال برای بازگشت دوباره به صدر به برد و کسب سه امتیاز این بازی خانگی احتیاج داشت، در سوی دیگر آستون‌ویلا هم برای قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول جدول و کسب سلیگ برتر انگلیس،همیه لیگ قهرمانان، چشم به امتیازی‌های این مسابقه داشت.

آستون‌ویلا در این دیدار توانست با تک گل لئون بیلی در دقیقه ۸۴ و اوله واتکینز در دقیقه ۸۷، آرسنال را ۲ بر صفر شکست دهد و سه امتیاز مهم به بیرمنگام برگردد.

آرسنال که در ۵ هفته اخیر ۴ برد و یک مساوی کسب کرده بود، با این شکست ۷۱ امتیازی و در رده دوم باقی ماند.

شاگردان اونای امری هم با این برد، ۶۳ امتیازی شدند و در جایگاه چهارم قرار گرفتند. البته آن‌ها برای قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول، تاتنهام را به عنوان رقیب جدی‌شان پشت سرشان می‌بینند، تیمی که که با یک بازی کمتر، ۶۰ امتیازی و در رده پنجم قرار دارد.

در جدول لیگ برتر، منچسترسیتی با ۷۳ امتیاز صدرنشین است و آرسنال و لیورپول با ۷۱ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند تا رقابت برای قهرمانی در هفته‌های پایانی، داغ و نزدیک دنبال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین