کد خبر: ۹۰۳۹۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

متهم اتوبان صدر: گوشی‌های دزدی را در چهارراه مولوی می‌فروختیم

رییس پلیس آگاهی تهران گفت: همکاران من در کمترین زمان سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضایی متهمان روز گذشته دستگیر شدند باتوجه به همکاری با دستگاه قضا اشد مجازات برای زورگیران در نظر گرفته خواهد شد.
متهم اتوبان صدر: گوشی‌های دزدی را در چهارراه مولوی می‌فروختیم
آفتاب‌‌نیوز :

متهمانی که ۲۱ فروردین در بزرگراه صدر زورگیری کرده بودند بعد از دستگیری امروز برای بازسازی صحنهٔ جرم به بزرگراه صدر آمدند.

 یکی از متهمان اظهار داشت: همدستانم بچه محل من بودند من ۱۸ ساله هستم و بچه بلوار ابوذر هستم و معافیت کفالت داشتم. گوشی قاپی می‌کردیم ۳ ماه بود آزاد شده بودم، ۴ نفر بودیم که یک نفر فرار کرده است. یکبار سابقه سرقت دارم و مادر بزرگم سند گذاشت آزاد شدم.

وی ادامه داد: وارد اتوبان شدیم که دیدیم درب ماشین باز بود و با سلاح سرد چاقو حمله ور شدیم، گوشی صاحب خودرو را زورگیری کردیم اگر درب ماشین قفل بود نمی‌توانستیم سرقت کنیم.

وی ادامه داد: گوشی‌های سرقتی را در چهارراه مولوی به قیمت ۶ میلیون به بالا به فروش می‌رساندیم.

یکی دیگر از متهمان گفت: ۱۹ ساله هستم و کلا ۳ بارسابقه سرقت دارم، من با چاقو تهدید کردم گوشی را می‌گیرم درب ماشین را باز کردم و گوشی را به زور گرفتم.

متهم دیگر پرونده مبنی برنحوه زورگیری گفت: ۲۰ ساله و بچه پیروزی هستم و سربازی نرفتم من فقط اسکورت می‌کردم با موتور در واقع از دوستانم پشتیبانی می‌کردم این چهارمین سرقت من است، هر چهار سرقت را در اتوبان انجام دادم و همه آن گوشی قاپی‌ها در اتوبان صدر ظرف یک ماه اخیر بوده است.

اشد مجازات برای زورگیران اتوبان صدر نظرگرفته شد
سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران در جمع خبرنگاران گفت: همکاران من در کمترین زمان سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضایی متهمان روز گذشته دستگیر شدند باتوجه به همکاری با دستگاه قضا اشد مجازات برای زورگیران در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: با طرح‌های جدید از اینگونه حوادث در سال جدید جلوگیری خواهد شد. معاونت اجتماعی و معاونت‌های تخصصی ما آماده جمع آوری اطلاعات از شهروندان هستند.

سردار گودرزی ادامه داد: پرونده سرقت متهم دیگری هم به عنوان نفر چهارم دارد که دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد و علت عدم حضور این متهم شرایط نامساعد جسمانی وی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین