کد خبر: ۹۰۴۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲

دسته گل امیرعبداللهیان برای نیرو‌های مسلح بخاطر حمله به اسرائیل +عکس

وزیر امور خارجه در پیام‌هایی خطاب به رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح و فرماندهان کل سپاه پاسداران، ارتش و فرمانده نیروی هوافضای سپاه ضمن قدردانی از برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای دقیق عملیات وعده صادق گفت: این عملیات تعریفی نو از موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا ارائه و بار دیگر توان بازدارندگی نیرو‌های مسلح را به رخ دشمنان کشید.
دسته گل امیرعبداللهیان برای نیرو‌های مسلح بخاطر حمله به اسرائیل +عکس
آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان امروز (دوشنبه) ۲۷ فروردین در پیا‌م‌هایی جداگانه خطاب به رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، فرمانده کل سپاه، فرمانده ارتش و فرمانده نیروی هوافضا از تلاش‌های آن‌ها قدردانی کرد.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است: 

سلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّارِ

بدین وسیله مراتب قدردانی خود و دستگاه سیاست خارجی را از برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای دقیق و تاثیرگذار عملیات ظفرمند "وعده صادق" که توسط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و در پاسخ به اقدامات شرارت‌آمیز رژیم صهیونیستی در منطقه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان رشید سپاه در ساختمان بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق انجام پذیرفت، اعلام می‌دارد. 

بی گمان اجرای این اقدام ارزشمند و پیچیده نظامی که بر اساس اصل شناخته شده "دفاع مشروع" و منطبق بر قوانین و مقررات شناخته شده بین‌المللی صورت گرفت، تعریفی نو از موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا ارائه و بار دیگر توان بازدارندگی نیرو‌های مسلح جان برکف کشورمان را به رخ دشمنان قسم خورده اسلام و ایران عزیز کشید. 

عملیات ظفرمند وعده صادق ضمن ایجاد ظرفیت‌های بیشتر برای دستگاه دیپلماسی کشور در میدان مناسبات بین‌المللی و منطقه‌ای، افزایش حس وطن دوستی و غرور ملی بین آحاد مردم ایران اسلامی را در پی داشته و ضمن تقویت بازدارندگی راهبردی در برابر دشمنان قسم خورده نظام، بر سرعت زوال و فروپاشی ساختار جعلی صهیونیستی خواهد افزود. 

ضمن ابراز تشکر مجدد، توفیقات روزافزون آن برداران عزیز و جان برکف را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماید. 

دسته گل امیرعبداللهیان برای نیرو‌های مسلح بخاطر حمله به اسرائیل +عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین