کد خبر: ۹۰۴۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
عمویی از آمریکا ودیگر کشور‌ها خواست که از اسرائیل حمایت نکنند

کمیسیون امنیت ملی مجلس: به هر اقدام صهیونیست‌ها پاسخ مناسب خواهیم داد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس کشورمان از صهیونیستها خواست که با عقلانیت رفتار کنند و گفت که «آماده استفاده سلاحی هستیم که تا کنون استفاده نکرده‌ایم».
کمیسیون امنیت ملی مجلس: به هر اقدام صهیونیست‌ها پاسخ مناسب خواهیم داد
آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس کشورمان امروز دوشنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت هر گونه احتمالی، جمهوری اسلامی ایران هم متناسب با آن پاسخ خواهد داد.

عمویی از صهیونیست‌ها خواست که با عقلانیت رفتار کنند و گفت: «آماده استفاده سلاحی هستیم که تا کنون استفاده نکرده‌ایم. ما برای همه سناریوها، برنامه داریم. در این خصوص، با عقلانیت و شجاعت رفتار خواهیم کرد».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۱۴ آوریل، عملیات تنبیهی خود علیه رژیم صهیونیستی را در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم بویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق آغاز کرد. در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، در نخستین حمله مستقیم علیه اسرائیل، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران سرلشکر محمد باقری نیز تصریح کرد که «عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود..: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمز‌های بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود».

عمویی با بیان اینکه «پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است»، ادامه داد: «پاسخ ما به اسرائیل، مشروع بود و باید به تجاوزات و جنایات آن پایان داده می‌شد».

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه ایران در این حمله، کمی از قدرت خود استفاده کرد، تصریح کرد: ما خواستار تنش در منطقه نیستیم، و این جنایات اسرائیل در غزه است که ثبات را بر هم می‌زند».

عمویی با اشاره به اینکه بهترین کمک آمریکا به صهیونیست‌ها این است که حملات را متوقف کنند، در پایان از همه کشور‌ها خواست که از جنایات صهیونیست‌ها حمایت نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین