کد خبر: ۹۰۶۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

بازار پررونق کاشت و اکستنشن مژه

صنعت اکستنشن مژه رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کند و افراد بیشتری برای زیبایی و راحتی به این روش زیبایی روی می‌آورند. اما پشت این افزایش محبوبیت چیست؟ بیایید به چند واقعیت جالب در مورد صنعت کاشت مژه بپردازیم.
بازار پررونق کاشت و اکستنشن مژه
آفتاب‌‌نیوز :

پذیرش گرایش‌های مد آرایش چشم توسط مصرف کنندگان، فرصت‌های جدید و هیجان انگیزی را برای سالن‌ها ایجاد می‌کند. اکستنشن مژه به سرعت در حال تبدیل شدن به یک نیاز مد برای مشتریانی است که به دنبال آرایش چشم هستند.

امروزه کاشت مژه به قدری رایج شده است که برای بسیاری از زنان، اکنون مانند یک آرایش معمولی برای مو، روتین است و به طور یکپارچه در زندگی روزمره آن‌ها قرار می‌گیرد.

چرا مژه این قدر محبوب شده است؟

دلایل مختلفی وجود دارد که اکستنشن و کاشت مژه در بین مشتریان محبوبیت دارد. اول، آن‌ها یک اثر چشمگیر و طولانی مدت ارائه می‌دهند. بر خلاف ریمل، که نیاز به استفاده روزانه دارد و می‌تواند لکه دار شود، اکستنشن مژه می‌تواند هفته‌ها دوام بیاورد و در وقت و تلاش مشتری در روال زیبایی آن‌ها صرفه جویی کند.

ثانیاً، اکستنشن‌های مژه دارای طول‌ها، ضخامت‌ها و فر‌های مختلفی هستند که به فن‌آوران حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا ظاهر را مطابق با ترجیحات مشتری خود سفارشی کنند. چه مشتری بخواهد زیبایی طبیعی داشته باشد یا ظاهری چشمگیرتر و پر زرق و برق داشته باشد، یک سبک اکستنشن مژه برای همه وجود دارد.

سوم اینکه اکستنشن مژه می‌تواند اعتماد به نفس را افزایش دهد. در دنیایی که به دنبال حمایت و ارتقای ابراز وجود و اعتماد به نفس هستیم، ارائه روشی که به مشتریان کمک می‌کند احساس زیبایی داشته باشند، مهم است. اکستنشن مژه با فریم کردن چشم‌ها و از بین بردن نیاز به ریمل باعث می‌شود احساس کنید که بیشتر در کنار هم قرار گرفته اید و برای انجام روز آماده هستید.

 آموزش صحیح و اصولی کاشت مژه

اگر می‌خواهید خدمات اکستنشن مژه را به درستی و ایمن ارائه دهید، انتخاب یک دوره آموزش کاشت مژه معتبر مهم است. مشتریان باید اطمینان حاصل کنند که تکنسین ماهری را انتخاب می‌کنند که بهداشت را در اولویت قرار می‌دهد و از محصولات با کیفیت بالا استفاده می‌کند.

آموزش صحیح و منظم نقش بسزایی در بهبود کیفیت خدمات اکستنشن مژه در صنعت زیبایی دارد. یک برنامه آموزشی جامع می‌تواند متخصصان را به مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز برای ارائه نتایج بی عیب و نقص به مشتریان خود مجهز کند. تاکید بر آموزش مناسب تضمین می‌کند که هنرمندان به استاندارد‌های صنعت و بهترین شیوه‌ها پایبند بوده و از سلامت و رفاه مشتریان خود محافظت می‌کنند.

در مورد بازار پررونق و پردرآمد کاشت مژه بیشتر بدانیم

درآمد اکستنشن مژه

Luxe Cosmetics گزارش می‌دهد که ارزش بازار اکستنشن مژه در ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ به ۱.۳۶ میلیارد دلار رسیده است. به طور مشابه، صنعت زیبایی و مراقبت شخصی در بریتانیا در حال شکوفایی است و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۲ به ۲۶.۷ میلیارد پوند برسد.

با توجه به افزایش تقاضا برای خدمات زیبایی حرفه ای، شرکت‌های تخصصی در زمینه اکستنشن مژه رشد چشمگیری در محبوبیت داشته اند. سطح درآمد افرادی که در تجارت اکستنشن مژه کار می‌کنند بسته به عواملی مانند محل سالن، سطح مهارت و تقاضا برای خدمات در منطقه می‌تواند متفاوت باشد. به طور کلی، تکنسین‌ها در شهر‌های بزرگتر مانند تهران یا شیراز ممکن است درآمد بیشتری نسبت به شهر‌های کوچکتر یا مناطق روستایی داشته باشند. کسانی که آموزش پیشرفته و تجربه در تکنیک‌های اکستنشن مژه دارند ممکن است بتوانند قیمت‌های بالاتری را برای خدمات خود دریافت کنند و درآمد خود را افزایش دهند.

اگر می‌خواهید در بازار کاشت و اکستنشن مژه شروع به کار کنید و در حرفه جدید خود بر موج موفقیت سوار شوید با آموزشگاه آرایشگری زنانه آناهید همراه باشید.

چگونه یک کسب و کار مژه موفق بسازیم؟

در این روند رشد بازار، ضروری است که انواع خدماتی را که به عنوان یک ارائه دهنده خدمات اکستنشن حرفه‌ای ارائه می‌دهید، متمایز کنید.

در اینجا سه ​​نکته ضروری برای متمایز شدن از صنعت خدمات مژه آورده شده است:

۱. سفارشی سازی

به لطف فناوری پیشرفته، اکنون تامین کنندگان مژه می‌توانند هزاران نوع مختلف مژه را ارائه دهند. اکستنشن مژه در ابتدا فقط با استفاده از مژه‌های راسو مصنوعی شروع شد. با این حال، امروزه، مژه فروشان می‌توانند انواع مختلفی از اکستنشن مژه را ارائه کنند: لیزر مژه، مژه ابریشمی، مژه طبیعی، مژه صاف، و فن‌های مژه از پیش ساخته شده برای ارائه واقعا سفارشی شده به هر مشتری

۲. خدمات مراقبت‌های بعدی عالی را ارائه دهید

این تحقیق نشان داد اولین چیزی که مشتری مژه پس از انجام مژه‌های خود در گوگل جستجو می‌کنند «مراقبت پس از اکستنشن مژه» است. به مشتریان خود اطلاع دهید که برای حمایت از آن‌ها با ارائه محصولات مراقبت پس از خدمات مناسب پس از خدمات، حضور دارید.

خرده فروشی حق محصولات تخصصی مراقبت‌های بعد می‌تواند به مشتری شما کمک کند تا دوام خدمات مژه شما را افزایش دهد و به رفع شک و تردید آن‌ها نسبت به کاشت مژه کمک کند. جوراب ساق بلند محصولات اکستنشن مژه مانندپاک کننده اکستنشن مژه، اکستنشن مژه دوستانه آرایش پاک کن، وسرم رشد مژهنه تنها فروش شما را افزایش می‌دهد، بلکه باعث افزایش مشتریان وفادار و بازگشتی می‌شود.

۳. یک مربی برای آموزش مژه کاران بالقوه باشید (و همچنین کسب درآمد کنید!)

اگر شما یک مژه کار با تجربه هستید و به دنبال راهی برای گسترش کسب و کار مژه خود هستید، آموزش به دیگر مژه کاران یک نقشه راه عالی به سمت یک حرفه سودآور است. تا حد امکان در مورد خط کاری آینده خود آگاه باشید. آگاهی از آخرین تحقیقات و روند‌ها حیاتی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین