کد خبر: ۹۰۷۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

دادستان: نماینده حقوقی جهاد کشاورزی بهارستان دستگیر شد

 دادستان شهرستان بهارستان گفت: نماینده حقوقی جهاد کشاورزی به اتهام دریافت رشوه وسوءاستفاده از موقعیت شغلی دستگیر شد.
دادستان: نماینده حقوقی جهاد کشاورزی بهارستان دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سید امیر احمدی عصر روز دوشنبه در این خصوص اظهارداشت: اتهام فرد دستگیر شده دریافت رشوه و سوءاستفاده از موقعیت شغلی است و دستگاه قضایی با متخلفینی که از موقعیت خود سوءاستفاده می‌کنند در هر جایگاه و موقعیت شغلی که باشد مماشات نخواهد کرد.

وی افزود: متهم در حال حاضر تحت نظر بوده و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی جهت روشن شدن زوایای پنهان این پرونده قرار دارد.

دادستان بهارستان دیگر اتهامات را دریافت مبالغ نامشروع از مالکان دانست و تصریح کرد: متهم برای تغییر غیرقانونی کاربری اراضی کشاورزی با مالکان اراضی توافق و مبالغ نامشروعی را از مالکان اراضی اخذ می‌کرد.

احمدی گفت ادامه داد: مراجعه کنندگان برای پیش برد کار اداری خود و تغییر کاربری اراضی کشاورزی مجبور می‌شدند تا مبلغی را پرداخت کنند.

دادستان بهارستان با ابراز اینکه در صورت روشن شدن زوایای دیگر پرونده مراتب اطلاع‌رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: کسانی به این فرد پول پرداخت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به دادستانی به صورت محرمانه درخواست عودت مبالغ پرداختی را بدهند در اسرع وقت رسیدگی ومبالغ آنان برگشت داده می‌شود.

وی تاکید کرد: در صورت همکاری افراد خاطی در پرونده دستگیری‌ها ادامه خواهد داشت ودادستانی با قاطعیت مبارزه با فساد اداری را بر خود لازم می‌داند وکسانی که به جیب مردم و بیت المال دست درازی کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین