کد خبر: ۹۴۱۴۵
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۶
در جلسه عنلی امروز

انتقاد رسایی از رسیدگی به شکایات اصلاح‌طلبان

دستگاه قضایی در درجه اول آنهایی را كه به لندن پناهنده شدند و به كشور باز نمی‌گردند را باید احضار كند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: یک نماینده اصولگرای حامی دولت از قوه قضاییه به دلیل آنچه آن را رسیدگی به شكایت میرحسین موسوی و خاتمی از روزنامه‌های وطن امروز، كیهان و ایران نامید انتقاد كرد.

در جلسه علنی روز یكشنبه حمید رسایی نماینده تهران در تذكری آیین‌نامه‌ای با اشاره به نامه 144 نماینده مجلس به دستگاه قضایی گفت: این نمایندگان در این نامه خواستار رسیدگی به اتهامات كسانی شدند كه در انتخابات ریاست جمهوری با ادعای خود به آبرو، اموال عمومی آسیب زدند و در كشور بحران ایجاد كردند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی اقدامی را انجام نداده است، حال این متهمان از برخی روزنامه‌ها (كیهان، ایران، وطن‌امروز ) كه به حق در آن زمان روشنگری كردند، شكایت كردند.

عضو شورای مركزی فراكسیون انقلاب اسلامی با بیان این كه آقایانی مانند میرحسین موسوی، خاتمی و برخی دیگر از این روزنامه‌ها شكایت كرده‌اند و دستگاه قضایی نیز آنها را احضار كرده است، تصریح كرد: دستگاه قضایی در درجه اول آنهایی را كه به لندن پناهنده شدند و به كشور باز نمی‌گردند را باید احضار كند، این اقدام معنا ندارد.

رسایی تاكید كرد: 144 نماینده از كسانی كه متهم به تضییع حقوق ملت هستند، شكایت كرده‌اند، اما دستگاه قضایی هیچ اقدامی را انجام نداده‌است، حال همان متهمان از نشریاتی كه این پیگیری‌ها را انجام داده شكایت می‌كنند.

رسایی از رئیس قوه قضائیه خواست كه با این عواملی كه در دستگاه‌های قضایی حضور دارند، برخورد شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
0
0
فقط متاسفيم براي چنين افرادي كه مردم را نميبينند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین