کد خبر: ۱۲۶۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۴

عابدزاده: معجزه را به چشم دیده‌ام، خدا ناصرخان را شفا بدهد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: از شنیدن خبر بستری شدن ناصر حجازی شوکه می‌شود و می‌گوید: «‌من نمی‌دانستم. واقعا حالش این‌قدر بد شده؟ خدا شفایش بدهد.» 

احمد رضا عابدزاده که حالا در ینگه دنیا به سر می‌برد وقتی متوجه می‌شود ناصر حجازی در بستر بیماری افتاده است ابتدا کمی سکوت می‌کند و پس از این مکث کوتاه ادامه می‌دهد: «ناصر خان این‌قدر بزرگ هست که به تعریف من احتیاجی ندارد. الان مردم دارند برایش دعا می‌کنند. من معجزه دعای مردم را به چشم دیده‌ام و می‌دانم چقدر می‌تواند موثر باشد. چون برای خودم این اتفاق افتاده.»

عقاب فوتبال آسیا که از دیگر عقاب آسیا تعریف و تمجید می‌کند حرف‌هایش را با انتقاد همراه می‌کند. انتقاد از کسانی که بستری شدن ناصر خان را بهانه کرده‌اند تا با گرفتن عکس یادگاری بر محبوبیت‌شان افزوده شود. عابدزاده می‌گوید: «الان می‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. الان فرصت مناسبی پیش آمده تا بروند بالای سر حجازی و با او عکس یادگاری بگیرند و بگویند ما آمده‌ایم ملاقات ناصر حجازی و هوای او را داریم. کلی قول و وعده و وعید بدهند و بعد همه آن‌ها را فراموش کنند. من این صحنه‌ها را لمس کرده‌ام. ولی به چنین افرادی توصیه می‌کنم هرچه زودتر خودشان را برسانند چون ممکن است ناصر‌خان زودتر خوب شود و بیاید بیرون، آن وقت این‌ها جا بمانند. به این افراد می‌گویم سریع بروند توی صف بایستند و با ناصر خان عکس یادگاری بگیرند که کلی به محبوبیت‌شان اضافه می‌کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین