کد خبر: ۹۳۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۵

طاهری: مسئول اعتیاد جوانان خارجی‏ها هستند

در همایش ملی نظارت و کنترل بر پیش سازهای مواد مخدر اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس اجتماعی: قائم‌مقام دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر بار دیگر مسئول اعتیاد جوانان ایرانی را کشور های خارجی دانست و با بیان اینكه آمریكا، انگلیس و كانادا مسئول شیوع مواد مخدر در دنیا هستند، گفت: توزیع مواد مخدر در داخل ایران و مورد هدف ‌قراردادن جوانان ایران هدف اصلی این كشورهااست. 

طه طاهری در همایش ملی نظارت و كنترل بر پیش‌سازهای مواد مخدر، تصریح كرد: آمریكایی‌ها در هر پایگاه افغانستان و پاكستان یك افسر ارشد اطلاعاتی دارند و ستاد عملیاتی، اطلاعاتی انگلیسی‌ها و آمریكایی‌ها در گمركات افغانستان حضور دارند. چطور امكان دارد كه آنها نتوانند جلوی ورود پیش‌سازهایی را كه از كشورهای دیگر به افغانستان ترانزیت می‌شود بگیرند؟ 

وی با اشاره به اینكه آمریكا، انگلیس و كانادا مسئول شیوع مواد مخدر در دنیا هستند، افزود: توزیع مواد مخدر در داخل ایران و مورد هدف ‌قراردادن جوانان ایران هدف اصلی این كشورهااست. 

به گزارش ایلنا، در ادامه این مراسم آنتونیتو دلئو، مسئول هماهنگ‌كننده دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل اظهار كرد: برای همه كشورهای دنیا مهم است كه جلوی تجارت غیرقانونی مواد پیش‌ساز را بگیرند اما باید مراقب استفاده غیرقانونی پیش‌سازها به عنوان مواد درمانی بود. 

او در رابطه با كمیته ملی مبارزه با پیش‌سازها، گفت: این كمیته می‌تواند مدلی برای منطقه باشد و ما نیزحمایتمان را برای رسیدن به اهداف كمیته مبارزه با پیش‌سازها در ایران انجام می‌دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین