کد خبر: ۱۳۴۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۷

انصاری: بدل سازی برای اصلاح‌طلبان یک روش نخ‌نما شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ایجاد جریانی به نام “نو‌اصلاح‌طلبان” یا “شبه‌اصلاح‌طلبان” در فضای سیاسی کشور، گفت: این جریانات را برخی نهادهای سیاسی ایجاد می‌کنند تا بتوانند به مقاصد مقطعی خود دست یابند. 

جمشید انصاری خاطرنشان کرد: بدل سازی برای اصلاحات یک روش نخ‌نما شده و سابقه‌‌دار است و در مواقعی پی‌ریزی می‌شود که برخی قصد حذف اصلاح‌طلبان از عرصه سیاسی کشور را داشته باشند. 

وی گفت: این جریان فاقد ریشه و اصالت اجتماعی است و نمی‌تواند خاصیتی برای جامعه داشته باشد و از طرفی مردم هم متوجه روند انجام شده برای بروز این جریانات هستند، چرا که این افراد و تفکر آن‌ها برخاسته از بطن جامعه و خواست اجتماعی مردم نیست. 

انصاری تاکید کرد: افرادی که برای ایجاد این شبهه در میان مردم تلاش می‌کنند تنها به منافع مقطعی خود فکر می‌کنند و پس از به دست آوردن این منافع موقتی از صحنه کنار می‌روند، بنابراین تلاش‌های آن‌ها در این زمینه نتیجه و دوامی نخواهد داشت. 

نماینده اصلاح طلب مجلس در پایان با اشاره به تحقق شرایط حضور اصلاح طلبان در انتخابات گفت: در حال حاضر چشم‌انداز روشنی از تحقق شرایطی که اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات عنوان کرده‌اند دیده نمی‌شود و تحولی در فضای سیاسی کشور نسبت به گذشته رخ نداده است و در صورتی که شرایط برای اصلاح‌طلبان مناسب نباشد نمی‌توانند چون گذشته در صحنه حضور پیدا کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین