کد خبر: ۱۳۴۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۰

احمدی‌نژاد: وقت ساختن ایران هم‌اکنون فرا رسیده است؛ جوانان خود را آماده کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی نژاد عصر امروز در نخستین روز از سفر استانی خود به اردبیل در جمع مردم نیر اظهار داشت: ساختن ایران بالاترین جهاد در راه خدا، عمل صالح و حرکت در صراط مستقیم الهی است.

وی افزود: امروز ایران یک جغرافیا و یک نژاد نیست بلکه یک فرهنگ و راه و پرچم برافراشته است و هر کس به اسلام، سعادت دنیا و آخرت و ارزش‌های انسانی و حتی به سرزمین ایران فکر می‌کند امروز برای ساختن ایران قیام کند چرا که ساخت ایران کمک به همه آرمان‌ها و اهداف است. 

احمدی‌نژاد با بیان اینکه هر صدا، عامل، دست و کاری که مانع از ساختن ایران باشد آن دست و حنجره دشمن بوده و خائن به ملت ایران است، گفت: ایران آباد می‌تواند الگو باشد و ماموریت همه ما ساختن ایران است.

وی وحدت، همدلی، توکل به خدا و کار و تلاش را لوازم ساختن ایران دانست و ادامه داد: جوانان خودشان را برای ساختن ایران آماده کنند چون هم اکنون وقت ساختن فرا رسیده است.

احمدی‌نژاد در ادامه پیگیری مصوبات 3 سفر قبلی را از اهداف دور چهارم سفرهای استانی دانست و اظهار داشت: در این دور از سفرهای استانی به تمام شهرستان‌های استان‌های مختلف سفر خواهیم کرد تا شاهد باشیم کدام یک از مصوبات اجرا شده و کدام اجرا نشده و اگر در گوشه و کنار کار ضروری بود که از قلم افتاده آن را دنبال می‌کنیم.

احمدی‌نژاد افزود: در دور اول از سفرهای استانی 47 مصوبه به شهرستان نیر اختصاص داده شده که 36 مصوبه اجرا، 4 مصوبه در دست اجرا و 7 مصوبه نیز بر زمین مانده است.

وی با بیان اینکه در دوره دوم از سفرهای استانی نیز 37 مصوبه برای این شهرستان تصویب شده که 20 مصوبه اجرایی، 9 مصوبه در حال اجرا و برای 8 مصوبه کاری انجام نشده است، افزود: در دور سوم از سفرهای استانی نیز مصوبات شهرستان به همین ترتیب است و ما در جلسه هیئت دولت همه موارد را بررسی می‌کنیم.

احمدی‌نژاد در ادامه به برنامه دولت برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم ما ایجاد اشتغال است تا بیکاری را به کلی ریشه‌کن کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین