کد خبر: ۸۷۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۴:۱۷

بذرپاش امروز می‌رود؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی به وضعیت مبهم مهرداد بذرپاش بر سر ماندن در سایپا و پیوستن به شستا پرداخت.

بذرپاش مدیرعامل شستا می‌شود [+]

به گزارش گروه اقتصادی آفتاب، این روزنامه با یادآوری این نکته که بذرپاش، یکشنبه گذشته در پاسخ به شایعه برکناری‌اش از سایپا، عنوان کرده بود که "تا پایان هفته جاری قطعا مشخص خواهد شد که در سمت فعلی خود باقی خواهد ماند یا خیر"، نوشت:  «شنیده‌ها از گوشه و کنار سایپا حکایت از آن دارد که امروز تکلیف بذرپاش در سایپا مشخص خواهد شد».
 
به نوشته این روزنامه محرابیان که بیست و پنجم فروردین‌ماه برای ارائه توضیحاتی پیرامون برکناری منطقی در جمع اعضای کمیسیون صنایع و معادن حضور یافته بود، برای نمایندگان توضیح داد که مهرداد بذرپاش هم در شرف رفتن از سایپا است، اما رفتن وی را از چشم وزارتخانه نبینند، چراکه خود علاقمند به ترک این شرکت است. 

این روزنامه در ادامه افزوده است: «پس از توضیحات وزیر بود که شایعه رفتن بذرپاش از سایپا قوت گرفت این در حالی است که بذرپاش در اظهارنظرهای مختلف عنوان کرده بود که علاقه‌ای به ترک سایپا ندارد و بهتر می‌بیند تا برگزاری انتخابات در این شرکت باقی مانده تا پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برساند». این در حالی است که رفت‌وآمد بذرپاش در ساختمان مرکزی تامین اجتماعی نیز علنا مشاهده شده است.

دنیای اقتصاد در ادامه خبر از آن داده که علی اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن نه‌تنها بی‌میل به رفتن بذرپاش نیست، بلکه ترک سایپا توسط بذرپاش از نظر وی قطعی است. این روزنامه همچنین افزوده است که نظر مثبت رییس سازمان تامین اجتماعی نسبت به مدیرعاملی بذرپاش در شستا نیز با توصیه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه از حضور بذرپاش  در شستا تعبیر انتخاباتی خواهد شد، تغییر کرده است.

با این اوصاف، بذرپاش پاسخ قاطعی به ماندن یا رفتن از سایپا نداده؛ چرا که خود نیز هنوز نمی‌داند چه تصمیمی در مورد وی اتخاذ خواهد شد. 

به نوشته دنیای اقتصاد هنوز جایگزین قطعی هم برای بذرپاش پیدا نشده است و شتاب در جایگزین کردن شخصی همچون نجم‌الدین به جای منطقی نیز در سایپا دیده نمی‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین