کد خبر: ۱۲۹۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
رئیس سازمان بسیج خبر داد؛

بیش از 17 هزار شهید در ایران بر اثر اقدامات تروریستی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 17 هزار و 140 نفر در کشور بر اثر اقدامات تروریستی به شهادت رسیدند که 12 هزار نفر از این شهدا به دست سازمان منافقین و بقیه به دست سایر گروه های تحت الحمایه امریکا و انگلیس ترور شدند.


به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ سردار سرتیپ محمد رضا نقدی در نشست خبری افزود: شهدای محراب، شهدای شکنجه، شهدای افطار که در لحظه افطار و به بهانه نذری دادن به آنها ترور شدند و همچنین شهدای هفتم تیر و هشت شهریور از جمله شهدای مظلوم ترور و نفاق هستند.

سردار نقدی گفت: دنیا باید بداند، امروز کسانی که حقوق بشر را فریاد می زنند و آزادیخواهان را به بهانه حقوق بشر زیر سؤال می برند چه جنایتکارانی هستند.

وی افزود: هرگاه جباران و زورگویان در مقابل تفکر توحیدی کم می آورند، به نفاق روی می آورند و خود را در صفوف افراد موحد جای می زنند و به عنوان همراه، از پشت خنجر می زنند.

سردار نقدی گفت: در انقلاب اسلامی نیز افرادی که خود را در صفوف انقلاب جا زدند، از پشت به ملت خنجر زدند.

وی افزود: آنها وقتی دیدند هر چه ترور را ادامه دهند مردم پای ارزشهای انقلاب مستحکم تر می شوند از ترور شخص به ترور شخصیت روی آوردند.

سردار نقدی گفت: نزدیک شدن به اطرافیان شخصیت های ممتاز و آلوده کردن آنان به مفاسد اقتصادی، درست کردن پرونده برای آنان ، فشار تدریجی به شخصیتها از طریق اطرافیان و کانالیزه کردن اطلاعات برای تحت تأثیر قرار دادن تصمیمات از جمله برنامه های آنان برای ترور شخصیت بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برگزاری سی امین سالگرد شهدای ترور و نفاق، فرصت مناسبی برای رساندن پیام این شهدا برای آزادیخواهان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین