کد خبر: ۸۶۶۵۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

امیرعبداللهیان راهی قطر شد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چهارمین مقصد سفرش به منطقه در پی تحولات اخیر در فلسطین و نوار غزه، بیروت را به مقصد دوحه ترک کرد.
امیرعبداللهیان راهی قطر شد
آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی سیاسی در پی تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و حملات اسرائیل به غزه به منطقه سفر کرده، در چهارمین مقصد این سفر، بیروت را به مقصد دوحه پایتخت قطر ترک کرد.

سفر امیرعبداللهیان از عراق آغاز شد و وی در بغداد با مشاور امنیت ملی و نخست وزیر عراق درباره مناسبات دوجانبه و تحولات  فلسطین به گفت‌وگو پرداخت و پس از آن به بیروت سفر کرد و در این سفر با نخست وزیر پیشبرد امور لبنان، وزیر خارجه،‌ رئیس پارلمان و دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد و از آنجا راهی دمشق شد و در حضور چند ساعته‌اش در پایتخت سوریه با بشار اسد رئیس جمهور و فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه دیدار کرد. وی پس از آن به بیروت بازگشت و در چهارمین مقصد این سفر راهی دوحه پایتخت قطر شد تا با مقامات این کشور درباره اوضاع فلسطین به گفت‌وگو بپردازد.

وزیر خارجه امروز در بیروت و در جمع خبرنگاران گفت: ما به همه اقدامات دیپلماتیک لازم برای توقف جنایات و رفع محاصره غزه از طریق رایزنی‌های فشرده سیاسی و نشست‌های لازم و ضروری دیپلماتیک در سطح وزرای خارجه و یا سران کشورهای منطقه ادامه خواهیم داد.  امروز صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت قرار دارند و عملیات پیروزمندانه و بی نظیر طوفان الاقصی بار دیگر این را به اثبات رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین