کد خبر: ۸۷۱۵۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
تبلیغات

ایرانی‌ها بیشتر در کدام کشور‌ها ملک می‌خرند؟

در این نوشته به سوال ایرانی‌ها بیشتر در کشور‌ها ملک می‌خرند؟ پاسخ کاملی خواهیم داد و دلایل سرمایه گذاری ایرانیان در املاک این کشور‌ها را بررسی خواهیم کرد.
ایرانی‌ها بیشتر در کدام کشور‌ها ملک می‌خرند؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرمایه‌گذاری در ملک همواره یکی از روش‌های مورد علاقه ایرانیان برای پس‌انداز و کسب سود بوده است. در سال‌های اخیر توجه ایرانی‌ها به خرید ملک‌های خارجی هم جلب شده است؛ چراکه بسته به نوع کشور، سرمایه‌گذاری‌های ملک خارجی چندین مزیت دارند. اگر شما هم مشتاق هستید بدانید ایرانی‌ها بیشتر در کدام کشور‌ها ملک می‌خرند، تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

خرید ملک در امارات متحده عربی برای سرمایه گذاری

امارات متحده عربی به خصوص شهر‌های دبی و ابوظبی چند‌سالی است که به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای خرید و سرمایه‌گذاری ملک شده است و ایرانی‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تجارت قوی و بین‌المللی، سطح رفاه بالا و امنیت زیاد نیز از دلایل جذب سرمایه‌گذاران خارجی به کشور امارات شده است. از سویی قوانین مالیاتی کشور امارات برای خرید ملک سخت‌گیرانه نیستند و از جمله مزایای اقامت امارات محسوب می‌شوند. این هم می‌تواند دلیل دیگری برای این استقبال جهانی باشد.

اگر شما هم به دنبال خرید ملک در امارات و سرمایه گذاری در ملک دبی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت دی ایکس بی اف پلن سر بزنید. در این سایت چندین پروژه سرمایه‌گذاری در ملک امارات قرار دارد و شما می‌توانید به کمک کارشناسان این مجموعه، اطلاعات لازم درباره این زمینه را دریافت کنید.

ایرانی‌ها بیشتر در کدام کشور‌ها ملک می‌خرند؟

ترکیه: کشور مورد علاقه ایرانی‌ها برای خرید ملک

اگر سوال بپرسید که ایرانی‌ها بیشتر در کدام کشور‌ها ملک می‌خرند، اولین گزینه بدون شک کشور ترکیه است. جالب است بدانید ترکیه یکی از بیست بازار اول جهانی برای خرید ملک است. علت این امر را می‌توان نزدیک بودن جغرافیایی ایران و ترکیه بیان کرد. هم‌چنین این دو کشور همواره نزدیکی‌های فرهنگی زیادی داشته‌اند و همین امر سرمایه‌گذاران ایرانی را جذب خرید ملک در ترکیه کرده است.

علاوه بر این ثبات نسبی بازار ملک و مستغلات و تلاش‌های دولت ترکیه برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی نیز می‌تواند علت خرید ملک ایرانی‌ها و مردم ملیت‌های دیگر در ترکیه باشد.

کانادا برای سرمایه‌گذاران ایرانی که به دنبال ثبات هستند

بسیاری از ایرانیان کانادا را به دلیل محیط سیاسی با ثبات، چارچوب قانونی قوی و استاندارد بالای زندگی، به عنوان پناهگاهی امن برای سرمایه گذاری ملک می‌دانند و می‌توانیم بگوییم یکی از پاسخ‌ها به سوال ایرانی‌ها بیشتر در کدام کشور‌ها ملک می‌خرند، قطعا کشور کانادا است.

خرید ملک در شهر‌هایی مثل ونکوور و تورنتو همیشه در لیست سرمایه‌گذاران خارجی است؛ چرا که محیطی امن با کیفیت زندگی بالا را ارائه می‌کند. هم‌چنین کانادا جامعه‌ای چند فرهنگی دارد و زندگی در آن برای افراد از ملیت‌های متنوع راحت‌تر است.

ایرانی‌ها بیشتر در کدام کشور‌ها ملک می‌خرند؟

سرمایه گذاری و خرید ملک ایرانیان در انگلستان

کیفیت کار، تحصیل و زندگی در کشور انگلستان در سطح بالایی قرار دارد. به همین خاطر ایرانیانی که می‌خواهند فرزندانشان در دانشگاه‌های معتبری از جمله آکسفورد و کمبریج تحصیل کنند یا دوست دارند خود در محیط‌های کاری با کیفیت بین‌المللی و با حقوق بالا استخدام شوند، معمولا به فکر خرید و سرمایه گذاری ملک در انگلستان می‌افتند.

خوب است بدانید بازار املاک و مستغلات انگلستان پتانسیل رشد خوبی را در سال‌های اخیر از خود نشان داده است.

مالزی: کشوری با بازار املاک و مستغلات با ثبات

شاید تعجب کنید از این که اسم مالزی هم در پاسخ به سوال ایرانی‌ها بیشتر در کدام کشور‌ها ملک می‌خرند، وجود دارد؛ اما مالزی به دلیل قیمت‌های مقرون به صرفه املاک و سبک زندگی جذاب در بین سرمایه گذاران ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.

شهر‌هایی مثل کوالالامپور و پنانگ به خاطر سیاست‌های خارجی و محیط فرهنگی پیشرفته، از مقاصد مورد توجه افرادی هستند که به دنبال خرید ملک در خارج می‌گردند. از سویی دولت مالزی نیز تلاش می‌کند تا با ارائه پیشنهاد‌های جذاب و پشتیبانی از سرمایه گذاران و خریداران، به رشد بازار املاک این کشور کمک کند.

خرید ملک در ارمنستان و دریافت اقامت

یکی از گزینه‌های جذاب برای سرمایه گذاران ملک ایرانی، قطعا کشور ارمنستان است. این کشور همسایه در فرهنگ و برخی از قانون‌ها شباهت‌های زیادی به ایران دارد و دولت آن تلاش می‌کند با ارائه روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری، افراد بیشتری را به خرید ملک در این کشور ترغیب کند.

هم‌چنین دولت ارمنستان برای کسانی که در این کشور ملک می‌خرند، امکان دریافت اقامت ارمنستان را فراهم می‌کند. همین دلیل نیز باعث شده است تا ایرانیان بیش از پیش به فکر خرید خانه و سرمایه گذاری در املاک ارمنستان باشند.

نکات خرید ملک در خارج برای ایرانیان

اگر شما هم قصد دارید به عنوان یک سرمایه‌گذار در یکی از کشور‌های همسایه، اروپایی یا آمریکایی ملکی تهیه کنید، بهتر است به این نکات دقت کنید:

  • ابتدا همه قوانین خرید ملک در کشوری که مد نظر دارید را مطالعه نمایید.
  • با فضای اقتصادی و فرهنگی کشور مد نظر خود آشنا شوید.
  • درباره قوانین مالیاتی کشور مد نظر خود اطلاعات لازم را به دست بیاورید.
  • اگر کشور مقصد مد نظر شما، برای خرید ملک تسهیلات یا امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد، از آن‌ها استفاده کنید. برای مثال شما می‌توانید اخذ اقامت امارات از طریق خرید ملک را انجام دهید.

پیشنهاد می‌کنیم حالا که به دنبال جواب پرسش ایرانی‌ها بیشتر در کدام کشور‌ها ملک می‌خرند هستید، به تمام وجوه این سرمایه‌گذاری توجه کنید و بدون اطلاعات اولیه کافی، کار خود را آغاز نکنید.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در زمینه خرید ملک در خارج از کشور دارید می‌توانید با کارشناسان متخصص سایت دی ایکس بی اف پلن در تماس باشید.

جمع‌بندی

در این نوشته به این سوال پاسخ دادیم که ایرانی‌ها بیشتر در کدام کشور‌ها ملک می‌خرند؟ دیدیم که بیشتر ایرانی‌ها علاقه‌مندند تا در کشور‌های همسایه و حوزه خلیج فارس ملک بخرند و از نزدیکی‌های فرهنگی و فاصله‌های کم و قیمت پایین‌تر ملک در این کشور‌ها استفاده کنند. با این حال دیدیم خرید خانه در کانادا و مالزی هم در بین ایرانیان مشهور است.

شما می‌توانید انواع خانه‌ها و پروژه‌ها برای سرمایه‌گذاری در خارج از کشور را در سایت دی ایکس بی اف پلن مشاهده کنید. برای شروع به https://dxboffplan.com مراجعه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
ما که تو این ... ( ایران ) یک متر زمین هم نداریم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین