اخبار روز ایران و جهان | آفتاب نیوز

اقتصاد و صنعت - عمومی
دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند

دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند

شما رسیدن به تورم ۳۰ درصد (البته هنوز نرسیده‌اید، انتظار دارید برسید که قطعاً نخواهید رسید و تورم فروردین‌ماه نشانه‌ای از این ادعا است) را موفقیت می‌دانید درحالی‌که آقای وزیر اقتصادِ شما پیش از تصدی این پست گفت اگر هیچ کاری نکنیم تورم کنونی (آن زمان حدود ۳۸ درصد بود) ۱۵ درصد کم خواهد شد.

تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد

تورم سالانه و نقطه‌ای تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی در اسفند ۱۴۰۲، از مرز ۴۹ درصد عبور کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تورم سالانه مربوط به فرآورده‌های گوشتی مرز ۱۰۰ درصد را درنوردیده است.
شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده

شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در ایران ۱۷۰هزار هکتار بافت فرسوده، حاشیه‌ای و تاریخی و بیش از ۲میلیون و ۷۰۰هزار سقف لرزان وجود دارد و اگر جریان نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده کشور شتاب نگیرد، شاهد تکرار فاجعه‌ای مانند بم خواهیم بود.
سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
تبلیغات

سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب

گاهی اوقات سقف‌ها نیاز به بازسازی دارند. با بازسازی سقف‌های آسیب دیده می‌توانید حس آرامش و تنوع را در فضا ایجاد کنید. بازسازی سقف به این مفهوم است که فضای منزل شما دستخوش تغییرات جدیدی می‌شود و حال و هوای تازه‌ای پیدا میکند. به جرات میتوان گفت سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب یکی از بهترین گزینه‌ها است.
سکه‌های حراجی مرکز مبادله استاندارد است؟

سکه‌های حراجی مرکز مبادله استاندارد است؟

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه‌های طلای مرکز مبادله ایران عیار ۹۰۰ در هزار دارد، گفت: همگی این سکه‌ها از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه درخصوص مشخصات آن‌ها ازسوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.
جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط

جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط

مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه تاکید قانون پرداخت وام به فرزندآوری و ازدواج بوده و منابع برای افزایش وام قرض‌الحسنه برای بازنشستگان محدود است، گفت: وام ۳۰ میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا ۳ سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
۵ مرحله اخذ ایزو معتبر

۵ مرحله اخذ ایزو معتبر

برای اخذ گواهینامه ایزو، تعهد و مشارکت کارکنان امری ضروری است. سازمان باید یک سیستم مدیریت موثر برای رسیدن به استاندارد‌های ایزو ایجاد کند. این سیستم باید به صورت دوره‌ای ارزیابی و به‌روزرسانی شود.
پربحث ترین عناوین