کد خبر: ۸۹۸۸۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
در نامه ای به دادستان تهران

اولین واکنش صدیقی به ماجرای باغ جنجالی در شمال تهران: بدون اطلاع من واگذار شده

حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.
اولین واکنش صدیقی به ماجرای باغ جنجالی در شمال تهران: بدون اطلاع من واگذار شده
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری ایرنا نوشت: تولیت حوزه علمیه امام خمینی (ره) در نامه‌ای خطاب به دادستان تهران نوشت: معروض می‌دارد، حوزه علمیه امام خمینی در چارچوب اساسنامه خود، سال‌ها قبل برای تمهید ورود نوجوانان و دانش آموزان علاقمند به آموختن دروس دینی و‌حوزوی تصمیم به تاسیس مجموعه آموزشی و فرهنگی پیش حوزوی گرفته و برای تاسیس این مرکز اقدام به اخذ مجوز‌های قانونی لازم نمود.

در ادامه نامه صدیقی آمده است: بر همین اساس لازم بود تا موسسه‌ای وابسته به حوزه علمیه امام خمینی تاسیس گردد و بخشی از زمین متعلق به حوزه برای ایجاد این مرکز پیش حوزوی به آن موسسه منتقل شود. بر این اساس فردی به نام آقای عزیزی که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد.

اما متاسفانه فرد مذکور با سواستفاده از اعتماد مجموعه اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء، تسهیم سهام به آن کیفیت و ثبت موسسه بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی نزدیکان اینجانب نموده و مع الاسف حتی بدون ورود و امضاء برخی اعضا این قضیه صورت پذیرفته است.

بنابراین موسسه ثبت شده به کیفیتی که در رسانه‌ها انتشار یافت، بدون اطلاع اینجانب و مدیریت حوزه و بر خلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است.

لذا اینجانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش آفرینان در این فقره، با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام فرموده تا ابعاد این مساله برای عموم مردم عزیز خاصه مومنین روشن و شفاف شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
حسین شریعتمداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
184
26
قطعا کار ضدانقلاب ها هست برای بد نام کردن افراد انقلابی بدون اطلاع یا پول به حسابشان واریز می کنند یا اپارتمان وملکی را بنامشان ثبت می کنند تا دامن مسولین صدیق را الوده کنند غافل از اینکه خدا با انهاست واین اعمال سخیف نمی توا ند خللی در اراده اهنین انان جهت خدمت به خلق الله ایجاد کند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
3
210
پس ایشان هم تاکنون اطلاعی نداشته‌اند و پس از افشاگری‌ها متوجه شده‌اند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
5
221
مگر می شود شما اطلاع نداشته باشید از چنین امر بزرگی؟؟؟؟؟!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین