کد خبر: ۱۴۳۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴

نماینده مجلس: رفتار دولت غم مردم را بیشتر می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: جبار کوچک نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وعده ایجاد دو و نیم میلیون شغل در حد شعار بوده، به اعتدال گفت: در استان گیلان نیز این وعده داده شد و دولت قولش را داد، اما تنها قول بود و اجرا نشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت باید در بحث اشتغال شفاف گزارش دهد، زیرا اطلاعات جامعی درباره میزان شغل‌های ایجاد شده از سوی دولت در دست نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: وقتی اطلاعات و آمار به جامعه داده نمی شود، سوال پیش می آید؛ ما از وزرای اقتصادی هم که به مجلس می آیند، سوال می کنیم که چقدر شغل ایجاد کرده اند اما متاسفانه آماری ارائه نمی شود.

نماینده اصولگرای مردم رشت ادامه داد: در استان گیلان هم آمارهایی دادند، اما دیدیم همه اشتباه است؛ باید صادقانه با مردم برخورد کنند ، این گونه رفتارها و این وعده و آمارها، غم مردم را بیشتر می کند و بر نگرانی انها می افزاید، می گویند دو و نیم میلیون شغل ایجاد می کنند و عنوان می شود در گیلان 90 هزار شغل ایجاد کرده اند، اما می بینیم هیچ اتفاقی نیفتاده است. 

کوچک نژاد تاکید کرد: دولت یا بگوید ما نمی توانیم شغل ایجاد کنیم، یا بگوید این تعداد ایجاد کرده ایم و یا بیایند و واقعیت ها را به مردم بگویند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تذکرات رهبری به دولت که فرمودند توقعات مردم را نابجا بالا نبرید و طبق دارایی هایتان به مردم وعده دهید انجام نشده است.

وی افزود: دولت اگر واقعیت ها را به مردم ارائه دهد ، مردم یقینا می پذیرند؛ دولت در سفر استانی سوم وعده ایجاد شغل را به گیلانی ها داد که محقق نشده است.

وی در خاتمه گفت: ما در کمیسیون برنامه و بودجه اطلاعات کامل اقدامات دولت را داریم، این دولت شعار گونه عمل می کنند و مرتبا شعار می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین