کد خبر: ۲۵۸۳۲۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳

پول آسفالت کوچه‌ها را مردم باید بدهند؟

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه نیز با تاکید بر اینکه نباید هزینه‌ای بابت آسفالت کوچه‌ها از مردم اخذ شود، یادآوری کرد: در سال‌های گذشته مبلغی بابت خودیاری از مردم دریافت می‌شد که این کار نیز چند سالی است دیگر انجام نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ‌معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: گرفتن مبلغی بابت آسفالت کوچه‌ها از اهالی ساکن منطقه غیرقانونی است و نباید هزینه‌ای بابت آسفالت از مردم اخذ شود.

مهندس امید کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: هیچ دستگاه یا فردی حق ندارد پولی بابت آسفالت کوچه‌ها از اهالی محله دریافت کند و مسئولیت چنین کاری با شهرداری همان منطقه است.

وی افزود: چنانچه مردم نسبت به وضعیت آسفالت کوچه خود شکایتی دارند باید آن را به شهرداری منطقه منعکس کنند.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه آسفالت معابر در دستور کار و جزء اولویت‌های شهرداری است، تاکید کرد: آسفالت خیابان‌های اصلی با معاونت عمرانی شهرداری و آسفالت کوچه‌های فرعی با شهرداری مناطق است.

علیرضا احمدی مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه نیز با تاکید بر اینکه نباید هزینه‌ای بابت آسفالت کوچه‌ها از مردم اخذ شود، یادآوری کرد: در سال‌های گذشته مبلغی بابت خودیاری از مردم دریافت می‌شد که این کار نیز چند سالی است دیگر انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: اگر مردم تقاضای آسفالت کوچه خود را دارند باید این تقاضا را به شهرداری منطقه تحویل دهند.

به گفته این مسئول بعد از طرح تقاضا کارشناسان از منطقه بازدید می‌کنند و در صورت نیاز کوچه آسفالت و لکه‌گیری خواهد شد.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه باید آسفالت معابر بر اساس اولویت و نیاز انجام شود، به هزینه‌های بالای آسفالت اشاره کرد و افزود: هزینه خرید هر تن آسفالت 200 هزار تومان و هر تن قیر یک میلیون و 400 هزار تومان است.

احمدی تصریح‌کرد: البته این هزینه بالا باعث نمی‌شود در مناطقی که نیاز هست، آسفالت معابر انجام نشود.

چندی پیش عده‌ای از اهالی خیابان سعدی کرمانشاه عنوان کردند که شهرداری بابت آسفالت کوچه محل سکونتشان از آنها پول درخواست کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین