کد خبر: ۳۰۷۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

جزئیات بیمه عمر بازنشستگان

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی مبلغ حق بیمه‌ عمر بازنشستگان را 36 هزار تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ 24 هزار تومان را سازمان تأمین اجتماعی می‌پردازد و مابقی نیز در چهار قسط سه هزار تومانی از بازنشستگان کسر می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : علی‌اصغر بیات درباره جزئیات بیمه عمر بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: بازنشستگانی تحت پوشش بیمه عمر قرار می‌گیرند که بیمه تکمیلی داشته باشند.

وی ادامه داد: تمامی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از اول آذر سال 93 تا پایان آبان امسال تحت پوشش بیمه عمر قرار دارند و درصورتی که بازنشسته‌ای در این تاریخ فوت کرده باشد شرکت بیمه‌گر موظف به پرداخت مبلغ 3 میلیون تومان به خانواده متوفی است.

بیات مبلغ حق بیمه‌ای را که باید از بازنشستگان کسر شود 36 هزار تومان دانست و افزود: از این مبلغ 24 هزارتومان را سازمان تأمین اجتماعی می‌پردازد و مابقی نیز در چهار قسط سه هزار تومانی از بازنشستگان کسر خواهد شد.

به گزارش فارس، رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی بیان داشت: تعداد بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی  2 میلیون و 700 هزار نفر است و بیمه عمر آنها محدودیت سنی ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین