کد خبر: ۳۰۹۴۱۲
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

کفاشیان: از کمیته استیناف خواسته‌ایم حقی از تیمی خورده نشود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به کمیته استیناف گفته‌ایم روی این پرونده اشراف کامل پیدا کند تا حقی از تیمی خورده نشود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کفاشیان در مورد اینکه چرا هنوز رای پرونده راه‌آهن و پیکان اعلام نشده است، گفت: به کمیته استیناف گفته‌ایم تا روی این پرونده اشراف کامل پیدا کند تا حقی از تیمی خورده نشود.

کفاشیان افزود: به خاطر همین کمیته استیناف در حال بررسی کامل پرونده است هر چند که در این مورد به اجماع و تفاهم نرسیده‌ایم و هر کسی یک نظری می‌دهد. هر چند که باید منتظر باشیم تا همه‌مان به یک نظر واحد برسیم و یک رای خوب را اعلام کنیم.

وی یادآور شد: قطعا طی روزهای آینده برای اینکه تیم‌ها لطمه نخورند رای را زودتر اعلام خواهیم کرد.

 رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه لیگ قطعا به خاطر این دو تیم عقب نخواهد افتاد، در مورد پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال توسط فیفا که به خاطر تحریم‌ها به وجود آمده بود،‌گفت: هنور در این مورد اتفاقی نیفتاده است. مقداری پول هست که باید از طریق فیفا برسد و در این مورد هنوز مشکلاتی وجود دارد.

کفاشیان در مورد بحث حق پخش و اینکه این موضوع به کجا رسید،‌گفت: در جلسه‌ای که برگزار شد صحبت‌ها را شنیدیم ضمن اینکه خود صدا و سیما هم مشکلاتی دارد و حتی آنها پول خبرنگارانشان را هم ندارند که بدهند و ما دلمان برای آنها سوخت و نمی‌توانیم وقتی پولی ندارند آن را زوری بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی افزود:باید مثل کمیته استیناف در چند جلسه دیگر با صدا و سیما برگزار کنیم تا با آنها به تفاهم برسیم. کفاشیان در مورد اینکه یکسری باشگاه‌ها هنوز بدهکار هستند و پول بازیکنان خود را پرداخت نکرده‌اند،‌گفت: باشگاه‌ها باید پول بازیکنانی که به آنها طلب دارند را بپردازند. هر چند که هر سال می‌گویند این پول را می‌دهیم اما تیم‌ها هم بالاخره مشکلات مالی خود را دارند و در این زمینه به مشکل خورده و نمی‌توانند بدهی خود را پرداخت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین