کد خبر: ۳۱۳۳۹۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

کان تو ویتنام و مازندران خواهر خوانده شدند

با حضور سرپرست امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری مازندران و معاون استانداری کان تو ویتنام تفاهم نامه همکاری و توافق نامه خواهر خواندگی این دو استان به امضا رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 این توافق نامه امروز پنجشنبه در پایان سفر سه روزه هیات ویتنامی به مازندران امضا شد و دو طرف نتایج این سفر را مثبت ارزیابی کردند.

ارتقا و توسعه همکاریها در زمینه کشاورزی با بکارگیری فناوری پیشرفته، تبادل هیأت های فرهنگی و ارتقا گردشگری با بهره گیری از تجربیات دو طرف در زمینه انتقال دانش فنی در بخش های مختلف از جمله مدیریت شهری، منابع ، مدیریت و معرفی توانمندیهای دو طرف در بخشهای اقتصادی، کشاورزی ، گردشگری و علمی از طریق رسانه های گروهی بخشی از محورهای این تفام نامه است.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران،این تفاهنامه به امضا دائو آین زونگ معاون استاندار و نائب رئیس کمیته خلق شهر کان تو ویتنام و مهدی راز جویان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری مازندران رسیده است. 

در نشست امضا این تفاهم نامه که جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی نیز حضور داشتند سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری مازندران گفت: مازندران با دارا بودن اقلیم معتدل استان و وجود سه بندر و سه فرودگاه فعال که از مزیت های برجسته استان محسوب می شود؛ قابلیت توسعه روابط تجاری و گردشگری با سایر کشورها را دارا می باشد.

مهدی رازجویان افزود: ویتنام از جمله کشورهایی است که استان مازندران در خصوص گسترش مراودات کشاورزی و گردشگری هیچ گونه محدودیتی نداشته و تلاش می کنیم تا با تبادل اطلاعات و تکنولوژی بتوانیم نیازهای دو جانبه را برطرف کنیم.

رازجویان با اشاره به تأکیدات مکرر استاندار مازندران مبنی بر گسترش روابط با سایر کشورها تصریح کرد: امید است با امضای این تفاهم نامه ها بتوانیم گامی مؤثر در راستای گسترش ارتباطات میان دو کشور برداریم. 

هیات اقتصادی ویتنام دوشنبه وارد مازندران شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین