کد خبر: ۳۱۵۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

پست نجف‌زاده برای همکار مجروحش+عکس

کامران نجف‌زاده عنوان کرد: سید محمد حسینی، خبرنگار مومن کشورمان از گردن و سر و چشم به شدت مجروح شده، این آرزومند شهادت با چهار بچه قد و نیم قد، حالا یک قدم به آرمان‌هایش نزدیک شده است.
آفتاب‌‌نیوز : کامران نجف‌زاده خبرنگار باسابقه صداوسیما در پی مجروحیت سید محمد حسینی خبرگار کشورمان در سوریه مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرده است.

به گزارش فارس، نجف‌زاده ضمن انتشار عکسی از خودش و حسینی در رودخانه لیتانی لبنان، چندروز بعد از جنگ سی و سه روزه، نوشت:

 

«سید محمد حسینی خبرنگار ما در لبنان و دمشق میرزا بنویس نبود. با دل کار می کرد. یک مومن واقعی که اگر پشت سرش شیرجه می زدی خیالت راحت بود که با مخ نمی روی داخل حوض خالی.

حالا از گردن و سر و چشم به شدت مجروح شده. آرزومند شهادت با چهار بچه قد و نیم قد حالا یک قدم به آرمان هایش نزدیک شده.

سید خبرنگار شجاعی است که آرمان هایش را هنوز نم نگرفته.

برای سلامتی اش دعا کنیم که خبرنگاری در بحران را از او آموختم و بعدها در عراق و افغانستان و لیبی و سوریه به دادم رسید.»

حسن شمشادی، دیگر خبرنگار پرسابقه کشورمان که بیش از 4 سال در مناطق جنگی سوریه حضور داشت، روز گذشته در صفحه شخصی اینستاگرامش درباره نحوه مجروحیت حسینی و آخرین وضعیت او نوشت: «سید محمد حسینی خبرنگار صدا و سیما در سوریه، بر اثر اصابت ترکش خمپاره شلیک شده از طرف تروریستها ، در استان لاذقیه بشدت مجروح شد.

 

در تماس با دوستانم در دمشق، ضمن تایید این خبر گفتند: وی امشب(دوشنبه) حدود ساعت هفت و نیم در منطقه شیخ نبی یونس در شرق لاذقیه، همراه با تعدادی از نیروهای مردمی مشغول تهیه خبر بوده که مورد اصابت خمپاره قرار می گیرند.

بر اثر این حمله خمپاره ای، دهها تن شهید و زخمی شدند که همکار ما هم، از ناحیه صورت و دست و پا بشدت بشدت مجروح میشه و به بیمارستان صحرایی در منطقه منتقل و معالجه اولیه انجام و سپس به بیمارستانی در لاذقیه منقل شده.

همراهان همکارمون از لاذقیه خبر دادند که خوشبختانه حسینی به هوش آمده ، اما باید تا فردا صبح، در آی سی یو بمونه و اگر وضعش مستقر باشه، برای ادامه درمان به دمشق منتقل بشه.

دکترها با وجود اینکه خون زیادی از این همکار پرتلاشمون رفته ، اعلام کردند که خوشبختانه خطر برطرف شده است.

لطفا برای سلامتی کامل و عاجلشون دعا کنید»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین