کد خبر: ۳۲۵۶۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

جزئیات جریمه خودروهای فاقد مجوز در محدوده طرح ترافیک

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب، جزئیات جریمه تردد خودروهای فاقد مجوز در محدوده طرح ترافیک را بیان کرد و گفت: جریمه ورود و خروج، ۲۰ هزار تومان است؛ البته این جریمه فقط برای یک ساعت ورود به محدوده طرح ترافیک است.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب  در مورد جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک برای خودروهای فاقد مجوز، اظهار داشت: تردد بدون مجوز در محدوده طرح ترافیک جریمه 20 هزار تومانی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش فارس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در صورت ادامه تخلف به ازای هر یک ساعت و خارج نشدن از محدوده طرح ترافیک، راننده یک بار جریمه خواهد شد.

وی گفت: ورود خودروی فاقد مجوز  به محدوده طرح ترافیک در اولین درگاه ورودی توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود و اگر ساعت خروج از محدوده طرح ترافیک بیش از یک ساعت باشد به ازاء هر ساعت حضور در این محدوده، یک بار جریمه اعمال خواهد شد.

سرهنگ مرادی در پاسخ به سوال دیگر فارس درمورد شهروندان ساکن در محدوده طرح ترافیک و خروجشان از این محدوده خاطر نشان کرد: جریمه خروج از محدوده طرح ترافیک نیز 20 هزار تومان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حمید ابطحی
|
United States of America
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
4
اینکه این مسئول محترم گفته اند خروج از طرح ترافیک هم جریمه داره با آنچه که در سایت رسمی راهور آمده و می گوید خروج از طرح جریمه ندارد کاملا مغایرت دارد حالا کدام درست است ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین