کد خبر: ۳۳۲۷۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

تشییع پیکر تنها جراح عروق غرب کشور

مراسم تشییع و تدفین دکتر عزت الله صادقی - تنها جراح عروق غرب کشور- که روز گذشته در سانحه رانندگی جان باخت- با حضور جمع کثیری از اساتید و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 کارکنان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و بسیاری از کسانی که با دکتر صادقی آشنایی داشتند، امروز(دوم آذر) به محوطه ستاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمدند تا در تشییع و تدفین پیکر او شرکت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم با جبران ناپذیر دانستن این ضایعه گفت: امیدوارم مسئولین استان با اتخاذ سیاست های سختگیرانه مانع از تداوم چنین حوادثی شوند.

به گزارش ایسنا،دکتر حسین کریم، از دست دادن این انسان قانون و اخلاق مدار را ضایعه‌ای بزرگ برای دانشگاه، دانشجویان و مردم غرب کشور دانست.

وی با ابراز تسلیت به جامعه دانشگاهی و نیز خانواده آن مرحوم، از خدای بزرگ برای وی آمرزش طلبید.

استاد صادقی که به عنوان تنها جراح عروق غرب کشور شناخته می‌شد دیروز به علت سانحه تصادف در کمربندی غربی کرمانشاه در حالی که از بیمارستان به محل سکونت خود برمی‌گشت، دار فانی را وداع گفت.

این استاد برجسته، فارغ التحصیل رشته پزشکی در سال 1372 در کرمانشاه است که سال 1380 در دوره تخصص و در سال 1384 در دوره فوق تخصص در دانشگاه تهران پذیرفته شد و پس از آن با انجام خدمت در کرمانشاه عنوان تنها جراح عروق غرب کشور را از آن خود کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین