کد خبر: ۳۳۶۷۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱

تهران از دی ماه شبکه دارد + لوگو

مدیر شبکه استانی تهران در مراسم رونمایی از نشان این شبکه، از راه‌اندازی شبکه تهران در دی ماه و ایام ولادت حضرت محمد (ص) خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : در مراسمی از نشان شبکه تهران رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، احسان کاوه، مدیر شبکه استانی تهران در این مراسم اعلام کرد: شبکه جدید تهران از دی ماه کار خود را آغاز می‌کند.

وی گفت: شبکه تهران شبکه موفقی بود که با تغییر در ماموریت‌های آن، به شبکه‌ای ملی تبدیل شد و اکنون در زمینه تخصصی اقتصاد، برنامه سازی و در قالب شبکه پنج سیما فعالیت می کند.

وی افزود: اما وجود یک شبکه استانی برای استان بزرگی چون تهران احساس می‌شد و برای پاسخگویی به نیاز رسانه ای استان تهران که بسیاری از اتفاقات و تصمیمات مهم کشور در این شهر گرفته می شود رسانه ملی دوباره اقدام به راه اندازی شبکه مستقلی به نام شبکه تهران گرفت.

مدیر شبکه تهران گفت: شبکه تهران تلاش خواهد کرد مانند آیینه‌ای برای تهران باشد و مشکلات و نیازهای این کلان شهر و استان بزرگ تهران را منعکس کند و به دنبال راهکارهای حل آن‌ها باشد.

مدیر شبکه تهران با تعاملی خواندن این شبکه گفت: تلاش خواهیم کرد تا با تعامل میان مردم و مسؤولان مشکلات مردم تهران را پیگیری و پاسخگویی مدیران شهری را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه در دیگر استان‌ها راه اندازی شبکه های استانی با همکاری مسئولان استانی همراه بوده است، گفت: ما مسؤولان شهر تهران انتظار کمک داشتیم که این کمک ها هنوز در پیچ و خم های اداری باقی مانده است.

در ادامه این مراسم نشان یا لوگوی شبکه تهران با حضور حجت الاسلام امرودی معاون اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران رونمایی شد.

از دیگر بخش های مراسم رونمایی از نشان شبکه استانی تهران، تجلیل از خانواده شهدا بود که از خانواده شهید رضایی نژاد و شهید حجت اصغری از مدافعین حرم تجلیل به عمل آمد.

دکتر رضا پورحسین قائم مقام سیما، مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران، امیر تاجیک مدیر شبکه مستند سیما، فضل الله شریعت پناهی سرپرست شبکه اول سیما و جمعی از خانواده شهدا و اصحاب رسانه از جمله حاضران در این مراسم بودند.

تهران از دی ماه شبکه دارد + لوگو

تهران از دی ماه شبکه دارد + لوگو

تهران از دی ماه شبکه دارد + لوگو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین