کد خبر: ۳۵۶۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

9 جاده پرتردد ترافیک نیمه سنگین دارد/ احتمال یک طرفه شدن جاده کندوان

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، گفت: ترافیک در ۹ جاده پرتردد کشور نیمه سنگین است.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور گفت: برابر آخرين اطلاعات دريافتي در استان های زنجان (اكثر محورها)، كردستان (محور بيجار - زنجان) بارش برف اعلام شده است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به ترافیک جاده های شمالی،گفت: ترافيك در محورهاي كرج - چالوس (از ميدان اميركبير تا تونل شماره ۵)، هراز(محدوه هاي قلعه دختر،پلور،لاسم و آب اسك)، سوادكوه(محدوده هاي زيرآب و شيرگاه)، گيلان (محدوده منجيل - رودبار)، تهران غرب (محور تهران - قم)، قم(محور قم - سلفچگان)، سمنان(محور سمنان - دامغان (گردنه آهوان) و باند شمالي آزادراه تهران - كرج (از شهرك خاتم تا پل فرديس) و باند شمالي آزادراه كرج - قزوين (از پل فرديس تا پل حصارك) نيمه سنگين گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار هستند.

ترافیک جاده چالوس - کرج نیمه سنگین است


به گزارش ایرنا، رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : هم اکنون تردد در مسیر چالوس - کرج با توجه افزایش تعداد مسافران نوروزی به شمال کشور نیمه سنگین است.

رضا کاوه گفت : با وجود افزایش تعداد خودروهای در حال تردد در بیشتر طول این مسیر ، تردد در دو مسیر رفت و برگشت بدون مشکل انجام می شود.


وی در خصوص احتمال یک طرفه شدن جاده کندوان گفت : هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشده و احتمالا حوالی ظهر امروز ممکن است تصمیمی در این باره اعلام شود .


رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس از رانندگان خواست به دلیل نیمه سنگین بودن تردد در این محور کوهستانی با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.

وی همچنین از آمادگی کامل تمامی نیروهای راهداری در این محور کوهستانی خبر داد و گفت که در صورت نیاز نیروهای راهداری وارد عمل می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین