کد خبر: ۳۷۹۸۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

نجات جان توریست‌های آلمانی در قم

معاون حوادث و فوریت های پزشکی استان قم از نجات جان توریست های آلمانی در پی واژگونی یک دستگاه ون خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : «مهدی فراهانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نجات جان توریست‌های آلمانی به‌واسطه حضور و انتقال به موقع و فوری پرسنل و بالگرد اورژانس 115 قم اظهار کرد: در حدود ساعت 13:00 دیروز گزارش واژگونی خودروی ون حامل توریست‌های آلمانی در محور اتوبان «قم - کاشان» حدود 40 کیلومتری به مرکز اورژانس قم اعلام شد.
 
معاون حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: پس از اعزام اورژانس زمینی و ارزیابی صحنه بلافاصله بالگرد اورژانس 115 قم نیزبه محل اعزام شد.
 
وی خاطرنشان کرد: این حادثه 7 مجروح داشت که 3 مجروح که یکی از آن‌ها بد حال بود و علاوه‌بر آسیب های مختلف سطحی احتمال خونریزی داخلی نیز داشت توسط بالگرد به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافت.
 
فراهانی خاطرنشان کرد: هم‌چنین یک مجروح توسط آمبولانس زمینی به مرکز درمانی منتقل شد و 3 مجروح نیز در محل حادثه توسط پرسنل اورژانس 115 به صورت سرپایی درمان شدند که هم‌اکنون حال مجروحان رضایت‌بخش است.
 
وی گفت: هم‌چنین دیروز در ساعت 12 و 15 دقیقه بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند در محور قم سلفچگان 1 نفر در دم جان سپرد و دو نفر نیز مجروح شدند.
 
معاون حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس زمینی برای 2 مجروح باتوجه به وخامت حال مجروحان بالگرد اورژانس 115 استان نیز جهت انتقال سریع تر مجروحان به بیمارستان به محل حادثه اعزام شد.
 
وی در خصوص تصادفات دیروز خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال عجولانه از تعطیلات در ساعت 20 بر اثر واژگونی پراید در کمربندی ورودی استان قم در مسیر میدان 72 تن به امامزاده شاه جمال متأسفانه 4 مجروح بسیار بدحال گزارش شد که سریعاً 4 آمبولانس اورژانس 115 استان به محل اعزام شدند.
 
فراهانی اظهار کرد: از جمله مجروحان این حادثه پسربچه 13ساله‌ای بود که متأسفانه و علیرغم تلاش‌های فراوان پرسنل اورژانس 115 و پرسنل بیمارستان به‌علت شدت آسیب‌های وارده در مرکزدرمانی فوت کرد.  
 
وی گفت: هم‌چنین زنی حدود 25 ساله به‌علت وخامت حال و آسیب‌های شدید وارده با وجود تلاش پرسنل در بیمارستان فوت کرد.
 
معاون حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم یادآور شد: 2 مجروح این حادثه نیز همراه با اقدامات اولیه درمانی و فوریتی توسط پرسنل اورژانس 115 با 2 آمبولانس اورژانس به مرکزدرمانی نکویی قم منتقل شده و سریعاً اقدامات درمانی تکمیلی توسط پرسنل بیمارستان نکویی برای مجروحان آغاز شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
1
ای کاش این خدمات با همین فوریت برای هموطنان ما هم مهیا باشد.
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
1
قم رفتید چکار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین