کد خبر: ۴۳۸۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
هم ما می‌توانستیم برنده باشیم و هم پدیده

قلعه نویی:هر مربی آرزوی هدایت تراکتورسازی را دارد

سرمربی تراکتور می گوید هر مربی بزرگی آرزو دارد که در تراکتورسازی مربیگری کند.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده در نشست خبری گفت: به آقای مهاجری بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. ما سعی کردیم تا جایی که می‌توانیم تیم پدیده را ببندیم و موفق هم شدیم.توسط محمد ابراهیمی از تله‌هایی که گذاشته بودیم استفاده کردیم و توانستیم به گل برسیم. کسانی که بازی را تماشا کردند شاهد دیداری تماشاگرپسند بودند زیرا هم آنها موقعیت داشتند و می‌توانستند ما را شکست دهند و هم ما شایستگی پیروزی مقابل آنها را داشتیم.

به گزارش ایلنا،وی در ادامه افزود:در حالی که از نیم‌فصل دوم تا به این بازی هفت بازیکن‌مان را از دست دادیم. سروش رفیعی در نیم‌فصل از جمع ما رفت، ادینیو را نداشتیم، سعید آقایی، کرار جاسم و چند بازیکن دیگرمان را هم نداشتیم. یک تیم بزرگ اگر یک بازیکنش را نداشته باشد می‌بینید که تا مدت‌ها به مشکل می‌خورد، اما ما با تمام مشکلات و بدون این همه بازیکن اصلی‌مان تا به اینجای فصل تحمل کردیم.

سرمربی تراکتور نظرش درباره داوری بازی را اینگونه بیان کرد:به نظرم داور این بازی یکی از روزهای خوب خودش را پشت سر گذاشت. داور به تمام صحنه‌ها نزدیک بود و تحت تأثیر جو بازی قرار نگرفت. به نظرم داور قضاوت خوبی در این بازی داشت.

قلعه نویی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه تیمش در چند هفته گذشته در بحران بوده است، تصریح کرد: قبول دارم که تیمم در چند هفته گذشته نتایج خوبی نگرفته است، اما ما حداکثر با یک امتیاز اختلاف در رده سوم جدول قرار داشتیم و فینالیست جام حذفی هم هستیم، به نظرم به این وضعیت بحران نمی‌گویند.

وی درباره ضد فوتبال بازی کردن تیمش نیز گفت: شما ببینید داور چند دقیقه وقت اضافه گرفته است. ما در این بازی نزدیک به شش موقعیت گل داشتیم و فرصت‌های‌مان بیشتر از پدیده بود. بازیکنان ما فقط دو دقیقه به زمین افتادند. فکر نمی‌کنم به این ضدفوتبال بگویند. بیایید کمی منصف‌تر باشیم.

قلعه نویی سرمربیگری تراکتورسازی را آرزوی هر مربی دانست و خاطر نشان کرد:تراکتورسازی تیم بزرگی است و تبریز هم مردم بزرگی دارد. هر مربی بزرگی آرزو دارد که در این تیم مربیگری کند، من که یک مربی کوچکم. خیلی از مربیان خارجی و داخلی دوست دارند در این تیم مربیگری کنند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین