کد خبر: ۳۲۴۴۴۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

روحانی: شاهد به ثمر رسیدن طرح های خوب برای مازندران هستیم

رئیس جمهوری در بدو ورود به مازندران ابراز امیدواری کرد که در پایان این سفر مردم شاهد به ثمر رسیدن طرح های بسیار خوب برای رشد و توسعه استان در سال جاری و آینده باشند.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در بدو ورود به مازندران در فرودگاه دشت ناز ساری افزود: امیدوارم در سایه این طرح های خوب اشتغال برای فرزندان این سرزمین ایجاد شود.

رئیس جمهوری اظهار کرد: بسیار خوشحالم که خداوند توفیق داد تا امروز در خدمت مردم دلاور مازندران باشیم ، آرزوی من بود که زودتر خدمت مردم برسم و از نزدیک سخنان، مطالبات و نظراتشان را بشنوم.

حجت الاسلام روحانی گفت: استان مازندران استانی است که همواره در خط مقدم دفاع از نظام و مرزدار کشور بوده و نقش بسیار مهمی در همه تحولات، در انقلاب و دفاع مقدس داشته و سرزمین علما ، بزرگان و دلاوران است.

وی افزود : در این سفر طرح هایی مد نظر است که قبلا در تهران و در هیات وزیران در مورد آن بحث و تصویب کرده ایم.

روحانی اظهار داشت : امیدواریم این سفر ، سفری توام با خیر و برکت برای مردم عزیز مازندران باشد.

رئیس جمهوری قرار است در اجتماع بزرگ مردم استان مازندران در ورزشگاه شهید متقی ساری سخنرانی کند.

دیدار با نخبگان و برگزیدگان استان مازندران و شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاران از دیگر برنامه های رئیس جمهوری در این سفر یک روزه است.

روحانی پس از نشست توسعه و سرمایه گذاران، در جلسه شورای اداری استان مازندران شرکت می کند و در ادامه با حضور در جمع خبرنگاران استانی ، دستاوردهای بیست و سومین سفر کاروان تدبیر و امید را تشریح خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین