کد خبر: ۳۸۰۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم: هیچ پروژه‌ای در دولت یازدهم تعطیل نشده است

به دلیل اینکه دولت قرارگاه را در اجرای پروژه‌ها و مدیریت شرکت‌های زیر مجموعه توانمند می‌داند، شرکت صدرا را که در حالت بلاتکلیفی بود و بدهی‌های بسیار زیادی داشت به این قرارگاه واگذار کرد.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه این قرارگاه‌ با وجود کمبودهای مالی هیچ پروژه‌ای را در دولت یازدهم تعطیل نکرده است، گفت: در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، پروژه‌های عمرانی و صنعتی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در نشست بررسی وضعیت شرکت صدرا با اشاره به تعامل دولت با قرارگاه و رفع مشکلات مالی پروژه‌های با پیشرفت بالای ۸۰ درصد، اظهار کرد: قرارگاه هیچ پروژه‌ای را در دولت یازدهم تعطیل نکرده و با برگزاری جلسات متعدد با معاون اول رییس جمهور و وزرا تلاش کرده است که پروژه هارا با وجود کمبودهای مالی پیش ببرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، پروژه‌های عمرانی و صنعتی افتتاح خواهد شد، خاطر نشان کرد: دستور تامین اعتبار این پروژه‌ها صادر شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد و قطعا با افتتاح این پروژه‌ها، چندین برابر اعتبار هزینه شده به دولت باز می‌گردد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) افزود: به دلیل اینکه دولت قرارگاه را در اجرای پروژه‌ها و مدیریت شرکت‌های زیر مجموعه توانمند می‌داند، شرکت صدرا را که در حالت بلاتکلیفی بود و بدهی‌های بسیار زیادی داشت به این قرارگاه واگذار کرد.

عبداللهی تصریح کرد: با حمایت‌های سپاه و تلاش زیر مجموعه این قرارگاه، بدهی‌های شرکت صدرا کاهش یافته و در آینده وضعیت این شرکت بهبود می‌یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین