کد خبر: ۴۰۹۳۶۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

تامین امنیت روانی از اولویت‌های نیروی انتظامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری، عضو فراکسیون روحانیت مجلس نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: تامین امنیت روانی جامعه یکی از وظایف و اولویت‌های نیروی انتظامی است.‌
آفتاب‌‌نیوز :
 حجت‌الاسلام محمد مهدی افتخاری در آیین معارفه و تکریم فرمانده انتظامی فومن که در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد، به فرموده مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: نیروی انتظامی در ابعاد مختلف امنیت اعم از امنیت در رفت و آمد جاده‌ای، شهرها، مرزها و مراکز مختلف نباید به هیچ حدی قانع باشد.

وی با بیان این‌که «تامین امنیت روانی جامعه یکی از وظایف و اولویت‌های نیروی انتظامی است»، افزود: مقابله با ناامنی‌های روانی در جامعه بعنوان یکی از وظایف نیروهای انتظامی نگرانی‌های خانواده‌ها را کاهش می‌دهد.

وی با بیان این‌که «اقتدار و عزت کشور مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی است»، خاطرنشان کرد: توکل به خدا در کنار عزم و اراده و برخورداری از تجهیزات و امکانات مطلوب موجب افزایش و ارتقا اعتبار و اقتدار نیروهای انتظامی می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «انجام وظایف و خدمات‌رسانی به مردم باید با نیت الهی همراه باشد»، گفت: فومن با توجه به برخورداری از قدمت طولانی، ولایی و مذهبی بودن شهری پرآوازه است. با توجه به ظرفیت‌های توریستی و گردشگری، این شهر نیازمند اهتمام ویژه‌ای در خصوص تامین امنیت و ...است.

وی در پایان با بیان این‌که «شهرستان فومن در حال صعود است»، اظهار کرد: فومن روز به روز در حال پیشرفت در عرصه‌های مختلف اجتماعی، گردشگری، علمی و... است. افرادی که ناآگاهانه دست به تخریب این شهر می‌زنند به این دلیل است که خواهان لکه‌دار کردن نام این شهر می‌باشند.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین