کد خبر: ۵۶۹۰۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

محمد هاشمی: موسوی خوئینی می‌داند که مجازات «غیبت یا تهمت»، حداقل 80 ضربه شلاق است| در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند

محمد هاشمی در واکنش به اظهارات موسوی خوئینی گفت: مطالبی که درباره امام خمینی (ره) و هاشمی رفسنجانی گفته اند اگرغیبت باشد حداقل مجازات آن هشتاد ضربه شلاق و اگر تهمت باشد گناه آن از اهانت به خانه کعبه بیشتر است ودر پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید محمد موسوی خوئینی در گفت وگویی که به تازگی داشته با مرور رویدادهای سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتقادهایی نسبت محمد هاشمی: موسوی خوئینی می‌داند که مجازات «غیبت یا تهمت»، حداقل 80 ضربه شلاق است| در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشندبه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح کرده است که این سخنان با واکنش های نزدیکان و همفکران وی مواجه شده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ محمد هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: جناب ایشان (حجت الاسلام خوئینی ) از روحانیون مبارزی هستند که در نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی حضور داشتند. ایشان در سالهای اول پیروزی انقلاب به عنوان دادستان کل کشور انجام وظیفه کردند و می دانند درقضای اسلامی «البینه علی المدعی»و چون روحانی هستند می دانند مطالبی که درباره مرحوم امام خمینی (ره) و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفته‌اند یا «غیبت یا تهمت» اگر غیبت باشد که اشد من الزنا و حداقل مجازات آن هشتاد ضربه شلاق برای یک مورد و اگر تهمت باشد آبروی مومنانی را ریخته اند که گناه آن از اهانت به خانه کعبه بیشتراست و در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی باید پاسخگو باشند. ان شاء الله خداوند همه ما را عاقبت بخیر بگرداند.

  • بیشتر بخوانید:
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
وقتی یک روحانی تهمت می زند و دروغ می گوید از مردم عادی چه انتظار است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین